Morizon zmienia nazwę na MZN Property, marka Morizon.pl skupi się na nieruchomościach

Firma Morizon prowadząca popularną wyszukiwarkę nieruchomości w polskim internecie zmieniła nazwę na MZN Property. Decyzja jest związana z realizacją strategii budowy OneStopShop, w ramach którego użytkownicy znajdą wszystkie usługi niezbędne w procesie transakcji na rynku nieruchomości.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Morizon zmienia nazwę na MZN Property, marka Morizon.pl skupi się na nieruchomościach

W komunikacie ujawniono że grupa MZN Property rozwija projekt budowy platformy OneStopShop dla rynku nieruchomości. Według zapowiedzi ekosystem będzie oferował kompleksowe usługi na przestrzeni całego procesu zakupu nieruchomości – w ramach 3 głównych segmentów: wyszukiwania, finansowania i wparcia w dokonywaniu transakcji.

- Zmiana nazwy to bezpośrednia konsekwencja realizacji strategii budowy OneStopShop rynku nieruchomości. Użytkownicy w jednym miejscu otrzymają wsparcie w całym procesie transakcji na rynku nieruchomości – podkreśla Jarosław Święcicki, prezes MZN Property S.A. - Serwis ogłoszeń nieruchomości jest filarem ekosystemu, ale naszym celem jest budowa silnej pozycji we wszystkich segmentach OneStopShop. Już teraz oferujemy użytkownikom finansowanie zakupu nieruchomości, a docelowo zaoferujemy im kompleksowy zestaw usług związanych z całym procesem transakcji.

Poszczególne segmenty związane będą z różnymi markami, czołowymi na swoich rynkach. Każdy z segmentów rozwijany jest przez należące do grupy spółki - córki. Korporacyjnie skupia je  notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka MZN Property.

Zgodnie z planem marka Morizon pozostanie ściśle związana z segmentem wyszukiwania dostarczając usługi dla użytkowników indywidualnych oraz partnerów biznesowych - agencji nieruchomości i deweloperów.

Według ujawnionych danych w połowie września br. w serwisie Morizon można było znaleźć 699 tys. ogłoszeń z Polski, a wszystkie serwisy grupy odwiedza miesięcznie ok. 1,4 mln użytkowników.

W pierwszym kwartale br. firma zanotowała 5,29 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 3,57 mln zł rok wcześniej) i 500 tys. zł zysku netto (po wzroście z 434 tys. zł w pierwszym kwartale ub.r.).

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej