Natsu i Spotlight Agency przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet

Influencerka Natalia „Natsu” Karczmarczyk i agencja influencer marketingu Spotlight przekazały swoje wynagrodzenie z gali MMA, w której walczyła Natsu, na wsparcie Fundacji Centrum Praw Kobiet.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Natsu i Spotlight Agency przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet
Przekazanie kwoty 25 138,21 zł odbyło się w piątek, 15 października, w siedzibie Fundacji (fot. materiały prasowe)

Przekazanie kwoty 25 138,21 zł odbyło się w piątek, 15 października, w siedzibie Fundacji. To całe wynagrodzenie, otrzymane przez Natalię Karczmarczyk i reprezentującą ją Spotlight Agency, ze sprzedaży pay-per-view na walkę MMA w trakcie High League, w której Natsu pokonała influencerkę Lexy Chaplin.

Przed udziałem w gali na Instagramie Natalii, obserwowanym przez ponad 1,3 mln fanów, została udostępniona ankieta, w której widzowie mogli wybrać jedną z instytucji, wspierających działania kobiet. „Od początku wiedziałam, że chcę przekazać pieniądze z PPV na pomoc dla którejś z Fundacji. To moi widzowie zdecydowali, dokąd pójdzie ta kwota, ale cieszę się, że jest to właśnie Centrum Praw Kobiet. Zajmują się nie tylko bieżącą pomocą, ale również profilaktyką poprzez świetnie przygotowane kampanie, np. »Równe związki«. Zachęcam do zapoznania się z tym projektem, ponieważ aspektu równości w relacji partnerskiej trzeba się po prostu nauczyć” - mówi cytowana w komunikacie Karczmarczyk.

Spotlight Agency zatrudnia więcej kobiet niż mężczyzn

„Natalia w sierpniu wygrała w pięknym stylu swoją walkę w MMA i nie przestaje walczyć - tym razem o wsparcie kobiet. Cieszymy się, że również możemy przekazać naszą część wynagrodzenia dla CPK, bo dla Spotlight Agency, która zatrudnia zdecydowanie więcej kobiet niż mężczyzn, również na stanowiskach menedżerskich, równość kobiet jest od początku kluczową wartością” - mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w agencji Spotlight.

Darowizna wspomoże bieżące działania i projekty, które mają na celu przeciwdziałanie wszelkim formom agresji i dyskryminacji wobec kobiet.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/influencerki-przestraszyly-sie-slow-sylwestra-wardegi-teraz-jedna-po-drugiej-przepraszaja,7170118527498369a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV