NBP w reklamach chwali się rezerwami złota (wideo)

Narodowy Bank Polski prowadzi kampanię reklamową, w której podkreśla posiadane rezerwy złota.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
NBP w reklamach chwali się rezerwami złota (wideo)

Reklamy z kampanii informują, że zasoby złota w skarbcach Narodowego Banku Polskiego wynoszą obecnie ponad 228 ton, a prezes NBP prof. Adam Glapiński zapowiada ich dalsze powiększanie. Spot przekonuje, że „sztaby złota w skarbcach NBP wzmacniają wiarygodność i gwarantują bezpieczeństwo finansowe Polski i Polaków”.

- Złoto jest „najbardziej rezerwowym” z naszych aktywów rezerwowych: dywersyfikuje ryzyko geopolityczne i stanowi swoistą kotwicę zaufania, szczególnie w czasach napięć i kryzysów - komentuje prof. Adam Glapiński.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/adam-glapinski-nbp-podwyzka-stop-procentowych-najwczesniej-w-2022-r,7170125399160449a ##

 

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, prasę i internet.

Narodowy Bank Polski nie odpowiedział na nasze pytania, w których konkretnie mediach jest realizowana kampania i które firmy marketingowe za nią odpowiadają.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brak-podwyzek-stop-procentowych-napedzaja-oslabienie-zlotego,7170109717300865a ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami