Netflix chce testować w Polsce abonament tylko na urządzenia mobilne

Platforma streamingowa Netflix pracuje nad wdrożeniem w Polsce nowych planów taryfowych Mobile i Mobile+. Mają kosztować odpowiednio 24 zł i 38 zł miesięcznie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix chce testować w Polsce abonament tylko na urządzenia mobilne

Nowe plany cały czas są w fazie testów. W taryfie Mobile za 24 złote miesięcznie będzie można oglądać treści w jakości SD na smartfonach i tabletach. Pakiet dostępny będzie tylko na jedno urządzenie.

Droższa wersja Mobile+ ma kosztować 38 zł za miesiąc. W tym planie użytkownik może oglądać programy na dwóch ekranach jednocześnie w jakości Full HD. Tu do wyboru będą urządzenia mobilne, komputery stacjonarne i laptopy.

- Od kilku lat proponujemy trzy plany subskrypcji. Wprowadzane właśnie testowo dwa nowe wynikają ze znacznego wzrostu wykorzystania urządzeń mobilnych jako sposobu konsumpcji treści w serwisie Netflix. Nowe plany udostępnimy na stałe, gdy odbiorcy doceniający zwiększoną elastyczność będą z nich korzystać i uznają tę zmianę za pozytywną - informuje biuro prasowe Netfliksa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-zmienia-pomiar-odtworzen-filmow-i-seriali-2-minuty-to-absurd,7170760148097153a ##

Firma podkreśla, że jeśli nowe plany taryfowe nie przejdą w Polsce testów, nie zostaną na stałe wprowadzone.

- Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem serwisu Netflix dla naszych odbiorców. Przeprowadzamy liczne testy, które pomagają nam lepiej rozumieć potrzeby konsumentów i być bliżej rozwiązań, których poszukują. Planujemy uruchomienie nowych testów w ciągu nadchodzących tygodni - przekazało nam biuro prasowe Netfliksa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-tanszy-w-ogladaniu-niz-kablowki-najdrozsze-produkcje-rentowne-dopiero-za-kilka-lat-dlaczego-netflix-jak-ogladac-ceny-abonamenty-oferta,7170751711409793a ##

Ile kosztuje Netflix w Polsce? Od 34 do 52 zł miesięcznie

Obecnie Netflix oferuje w Polsce następujące pakiety: Podstawowy – jedno dowolne urządzenie, materiały w jakości SD, cena 34 zł/mies.,Standard – dwa dowolne urządzenia jednocześnie, materiały w jakości Full HD, cena 43 zł/mies., Premium – cztery dowolne urządzenia jednocześnie, jakość treści Ultra HD, 52 zł/mies.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ilu-ma-subskrybentow-w-usa-europie-i-azji-wyniki-finansowe-w-2019-r-wiedzmin-najpopularniejszym-serialem,7170765995370113a ##

Ponad 17,3 mld na oryginalne treści

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?