Next Infor z tematycznymi pakietami reklamowymi

Grupa Next Infor wprowadziła tematyczne pakiety reklamowe. Są one podzielone na dwie grupy: biznesowo-prawne i lifestyle’owe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tematycznych pakietów reklamowych Grupy Next Infor z obszaru biznesowo-prawnego jest siedem: Biznes (obejmujący strony gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, di.com.pl, bizneswieszjak.pl, prawo.wieszjak.pl, prawnik.pl, prawnikow.pl i infor.pl), MSP (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, biznes.wieszjak.pl - kadry, prawo, zarządzanie i podatki, prawnik.pl, mojafirma.infor.pl, logistyka.infor.pl i infor.pl-narzędzia), Top Management (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, prawnik.pl, biznes.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl i mojafirma.infor.pl), Prawo (prawo.gazetaprawna.pl, strona główna gazetaprawna.pl; di.com.pl/informacje/Biznes_Finanse_i_Prawo, biznes.wieszjak.pl/prawo, prawnik.pl, prawnikow.pl), Księgowość (ksiegowosc.infor.pl, IPP24.pl, ISK.infor.pl, podatki.wieszjak.pl, podatki.gazetaprawo.pl, gospodarka.dziennik.pl/kalkulatory i forsal.pl/tagi/makroekonomia), Kadry (kadry.infor.pl, praca.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl/praca i kadry.wieszjak.pl) oraz Dom (dom.wieszjak.pl, nieruchomosci.dziennik.pl i gazetaprawna.pl - moje nieruchomości).

Natomiast pakiety lifestyle’owe są trzy: Zdrowie i medycyna (obejmujący serwisy commed.pl, zdrowie.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl, zdrowie.dziennik.pl, kobieta.dziennik.pl/piekna-i-zdrowa, gazetaprawna.pl/serwisy/biznes_i_zdrowie), Kuchnia (gotujmy.pl, kuchnia.wieszjak.pl, kobieta.dziennik.pl) oraz Kobieta (kobieta.wieszjak.pl, dom.wieszjak.pl, kuchnia.wieszjak.pl, gotujmy.pl, kobieta.dziennik.pl, zdrowie.dziennik.pl, rozrywka.dziennik.pl, podatki.gazetaprawna.pl, film.dziennik.pl, podroze.dziennik.pl).

- Skupiamy się na jakościowym dotarciu do wyselekcjonowanych grup docelowych - uzasadnia Filip Hołowczyc, pełnomocnik ds. internetu w Infor PL. - Obecnie Grupa Next Infor skupia kilkanaście serwisów, których wysokie sprofilowanie jest istotnym argumentem dla reklamodawców oraz daje nowe możliwości do współpracy z innymi partnerami - zaznacza.

Za przygotowanie i sprzedaż pakietów odpowiada biuro koordynacji reklamy Infor PL. Oferuje ono jednocześnie pakiet zasięgowy obejmujący wszystkie witryny z grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych