Next Infor z tematycznymi pakietami reklamowymi

Grupa Next Infor wprowadziła tematyczne pakiety reklamowe. Są one podzielone na dwie grupy: biznesowo-prawne i lifestyle’owe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tematycznych pakietów reklamowych Grupy Next Infor z obszaru biznesowo-prawnego jest siedem: Biznes (obejmujący strony gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, di.com.pl, bizneswieszjak.pl, prawo.wieszjak.pl, prawnik.pl, prawnikow.pl i infor.pl), MSP (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, biznes.wieszjak.pl - kadry, prawo, zarządzanie i podatki, prawnik.pl, mojafirma.infor.pl, logistyka.infor.pl i infor.pl-narzędzia), Top Management (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, prawnik.pl, biznes.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl i mojafirma.infor.pl), Prawo (prawo.gazetaprawna.pl, strona główna gazetaprawna.pl; di.com.pl/informacje/Biznes_Finanse_i_Prawo, biznes.wieszjak.pl/prawo, prawnik.pl, prawnikow.pl), Księgowość (ksiegowosc.infor.pl, IPP24.pl, ISK.infor.pl, podatki.wieszjak.pl, podatki.gazetaprawo.pl, gospodarka.dziennik.pl/kalkulatory i forsal.pl/tagi/makroekonomia), Kadry (kadry.infor.pl, praca.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl/praca i kadry.wieszjak.pl) oraz Dom (dom.wieszjak.pl, nieruchomosci.dziennik.pl i gazetaprawna.pl - moje nieruchomości).

Natomiast pakiety lifestyle’owe są trzy: Zdrowie i medycyna (obejmujący serwisy commed.pl, zdrowie.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl, zdrowie.dziennik.pl, kobieta.dziennik.pl/piekna-i-zdrowa, gazetaprawna.pl/serwisy/biznes_i_zdrowie), Kuchnia (gotujmy.pl, kuchnia.wieszjak.pl, kobieta.dziennik.pl) oraz Kobieta (kobieta.wieszjak.pl, dom.wieszjak.pl, kuchnia.wieszjak.pl, gotujmy.pl, kobieta.dziennik.pl, zdrowie.dziennik.pl, rozrywka.dziennik.pl, podatki.gazetaprawna.pl, film.dziennik.pl, podroze.dziennik.pl).

- Skupiamy się na jakościowym dotarciu do wyselekcjonowanych grup docelowych - uzasadnia Filip Hołowczyc, pełnomocnik ds. internetu w Infor PL. - Obecnie Grupa Next Infor skupia kilkanaście serwisów, których wysokie sprofilowanie jest istotnym argumentem dla reklamodawców oraz daje nowe możliwości do współpracy z innymi partnerami - zaznacza.

Za przygotowanie i sprzedaż pakietów odpowiada biuro koordynacji reklamy Infor PL. Oferuje ono jednocześnie pakiet zasięgowy obejmujący wszystkie witryny z grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK