Nf.pl przechodzi do sieci Adexon

Sieć reklamowa i platforma adexchange Adexon rozpoczęła współpracę z serwisem Nf.pl (Nowoczesna Firma). Ma wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej w witrynie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nf.pl przechodzi do sieci Adexon

- Nf.pl dołączy do naszego nowopowstałego pakietu biznesowego, który oferujemy w sprzedaży bezpośredniej, ale również w modelu automatycznym, co jest całkowitą nowością na polskim rynku - opisuje Łukasz Skawiński, head of agency sales w Adexon.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, w efekcie wygranego przez Adexon konkursu ofert.

Poprzednio Nf.pl była obsługiwana w tym zakresie przez Evolution Media Net.

W kwietniu br. serwis Nf.pl zanotował 839,3 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day