Nf.pl przechodzi do sieci Adexon

Sieć reklamowa i platforma adexchange Adexon rozpoczęła współpracę z serwisem Nf.pl (Nowoczesna Firma). Ma wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej w witrynie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nf.pl przechodzi do sieci Adexon

- Nf.pl dołączy do naszego nowopowstałego pakietu biznesowego, który oferujemy w sprzedaży bezpośredniej, ale również w modelu automatycznym, co jest całkowitą nowością na polskim rynku - opisuje Łukasz Skawiński, head of agency sales w Adexon.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, w efekcie wygranego przez Adexon konkursu ofert.

Poprzednio Nf.pl była obsługiwana w tym zakresie przez Evolution Media Net.

W kwietniu br. serwis Nf.pl zanotował 839,3 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"