'Niania' wygrała ze śpiewającymi gwiazdami Polsatu

Piąta seria sitcomu 'Niania', emitowanego w TVN w sobotniewieczory, cieszyła się mniejszą popularnością niż nadawane w tymsamym czasie filmy w Jedynce, wyprzedziła jednak pod względemwidowni muzyczne widowisko Polsatu i satyryczne programy Dwójki.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Średnio każdy z odcinków piątego sezonu "Niani" obejrzało 3,33mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Udziały TVN w czasieemisji serialu wyniosły 22,31 proc. (w grupie wszystkich widzów) i24,99 proc. (w grupie 16-49).

Dla porównania, emitowana w podobnym okresie zeszłego rokutrzecia odsłona komediowego serialu, cieszyła się nieco większąpopularnością. Oglądało ją bowiem średnio 3,47 mln osób przyudziałach wynoszących odpowiednio 23,6 proc. i 26,49 proc.

Jak pokazują dane telemetryczne, w paśmie nadawania "Niani" TVNbył stacją drugiego wyboru. Liderem w tym czasie była Jedynka,która emitowała wtedy m.in. "Sport", "Prognozę pogody" i filmyfabularne, co dało temu kanałowi oglądalność wynoszącą 3,57 mlnosób. Za TVN znalazły się Polsat (gł. "Jak Oni śpiewają"; 3,08 mln)i Dwójka (gł. programy kabaretowe, a także mecze piłki nożnej; 2,58mln).

Wpływy z reklam nadawanych wokół piątej serii sitcomu wyniosły11,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów wwieku od 30 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcówśrednich i dużych miast oraz osoby z różnym wykształceniem.

Następna, szósta już seria "Niani" emitowana będzie w TVN wiosną2008 roku. Gościnie wystąpią w niej m.in. Barbara Krafftówna,Małgorzata Kożuchowska, Ewa Wachowicz, Borys Szyc, RafałKrólikowski, Bartek Kasprzykowski i zespół Kombi. 15 nowychodcinków sitcomu nakręconych zostało w okresie od września dolistopada br.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa