SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Niania' wygrała ze śpiewającymi gwiazdami Polsatu

Piąta seria sitcomu 'Niania', emitowanego w TVN w sobotnie wieczory, cieszyła się mniejszą popularnością niż nadawane w tym samym czasie filmy w Jedynce, wyprzedziła jednak pod względem widowni muzyczne widowisko Polsatu i satyryczne programy Dwójki.

'Niania' wygrała ze śpiewającymi gwiazdami Polsatu

Średnio każdy z odcinków piątego sezonu "Niani" obejrzało 3,33 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Udziały TVN w czasie emisji serialu wyniosły 22,31 proc. (w grupie wszystkich widzów) i 24,99 proc. (w grupie 16-49).

Dla porównania, emitowana w podobnym okresie zeszłego roku trzecia odsłona komediowego serialu, cieszyła się nieco większą popularnością. Oglądało ją bowiem średnio 3,47 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 23,6 proc. i 26,49 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
15-12-2007 3 302 925 21,77% 26,01%
08-12-2007 2 938 006 19,96% 23,99%
01-12-2007 3 187 850 20,95% 22,81%
24-11-2007 3 398 160 22,67% 26,74%
17-11-2007 3 445 902 21,07% 22,01%
10-11-2007 3 329 890 21,25% 24,82%
03-11-2007 4 129 781 25,48% 28,66%
27-10-2007 3 696 503 24,66% 26,67%
20-10-2007 3 829 544 25,30% 28,03%
13-10-2007 3 615 732 23,76% 25,93%
06-10-2007 3 482 509 23,99% 25,63%
29-09-2007 2 528 417 17,49% 17,68%
22-09-2007 3 018 881 23,00% 26,31%
15-09-2007 3 033 095 21,82% 25,84%
08-09-2007 3 006 781 21,21% 23,46%
średnia 3 327 784 22,31% 24,99%

Jak pokazują dane telemetryczne, w paśmie nadawania "Niani" TVN był stacją drugiego wyboru. Liderem w tym czasie była Jedynka, która emitowała wtedy m.in. "Sport", "Prognozę pogody" i filmy fabularne, co dało temu kanałowi oglądalność wynoszącą 3,57 mln osób. Za TVN znalazły się Polsat (gł. "Jak Oni śpiewają"; 3,08 mln) i Dwójka (gł. programy kabaretowe, a także mecze piłki nożnej; 2,58 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 3 573 042 23,88%
TVN - Niania 3 327 784 22,31%
Polsat 3 078 196 20,58%
TVP 2 2 578 749 17,24%

Wpływy z reklam nadawanych wokół piątej serii sitcomu wyniosły 11,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów w wieku od 30 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańców średnich i dużych miast oraz osoby z różnym wykształceniem.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 78 37,82%

Kobiety 120 62,18%
Wiek 4- 9 54 3,38%

10- 15 95 7,52%

16 - 19 56 3,54%

20 - 24 43 3,83%

25 - 29 98 8,18%

30 - 34 109 8,25%

35 - 39 117 7,64%

40 - 44 99 6,70%

45 - 49 108 8,72%

50 - 54 135 11,12%

55 - 59 170 11,81%

60+ 107 19,31%
Wlk.miasta Wieś 70 26,94%

< 50 tys. 96 23,07%

50-100 tys. 110 9,81%

100-200 tys. 130 10,40%

> 200 tys. 145 29,77%
Zawód Top management 106 8,55%

Pracownicy szczebla średniego 127 15,32%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 93 17,87%

Emeryci 127 33,10%

Inne 73 25,15%
Wykształcenie Podstawowe 101 46,02%

Średnie 107 31,64%

Wyższe 106 11,43%

Inne 77 10,90%

Następna, szósta już seria "Niani" emitowana będzie w TVN wiosną 2008 roku. Gościnie wystąpią w niej m.in. Barbara Krafftówna, Małgorzata Kożuchowska, Ewa Wachowicz, Borys Szyc, Rafał Królikowski, Bartek Kasprzykowski i zespół Kombi. 15 nowych odcinków sitcomu nakręconych zostało w okresie od września do listopada br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Niania' wygrała ze śpiewającymi gwiazdami Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl