Niebieski ptak z logo Twittera na liście gatunków zagrożonych, apel o przekazanie znaku

Organizacja World Parrot Trust zaapelowała do Elona Muska, właściciela platformy X (dawnego Twittera), by przekazał na jej rzecz logo z niebieskim ptakiem charakterystycznym dla Twittera, by mogła "nadać mu nowe życie". Ptak ten znajduje się na liście gatunków zagrożonych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Niebieski ptak z logo Twittera na liście gatunków zagrożonych, apel o przekazanie znaku

W ramach akcji, której celem jest ratowanie zarówno zagrożonego gatunku, jak i kultowego symbolu marki, World Parrot Trust (WPT), organizacja zajmująca się ochroną dzikiej przyrody, gromadzi wsparcie dla ochrony zagrożonej papugi ary Leara i legendarnego logo niebieskiego ptaka na Twitterze.

Apel jest odpowiedzią na niedawną decyzję Elona Muska o rebrandingu, w wyniku której prawdopodobne jest potencjalne zniknięcie ukochanego niebieskiego ptaka Twittera ze świadomości publicznej.

WPT rozpoczęło kampanię o nazwie „#LetTheBlueBirdFly”, wzywając Elona Muska do nadania nowego życia logo z niebieskim ptakiem na Twitterze poprzez przekazanie go na rzecz WPT w celu wsparcia najważniejszych działań związanych z ochroną, edukacją i ochroną siedlisk tego gatunku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-pobrac-x-koniec-twitter-niebieski-ptak-elon-musk,7169500662527617a ##

Szczery apel do Muska został przekazany w urzekającym filmie udostępnionym w X, w którym w kreatywny sposób przedstawiono Arę Leara zwracającą się bezpośrednio do właściciela X. Wezwanie do działania zachęca również zwolenników do wzięcia udziału w akcji poprzez obserwowanie @ParrotTrust, udostępnianie dalej przesłania kampanii i oznaczanie @elonmusk hasztagiem #LetTheBlueBirdFly .

Ara Leara jest wymieniona jako ptak zagrożony wyginięciem na wolności, któremu zagraża utrata siedlisk, polowania i handel dzikimi ptakami. Uważa się, że istnieje ich mniej niż 1700.

- Wykorzystując ducha #LetTheBlueBirdFly, poszerzamy nasze zaangażowanie w ochronę gatunków papug w ich naturalnym środowisku i zapewnienie im pomyślnego istnienia jako towarzyszy – potwierdza Steve Milpacher, dyrektor operacyjny World Parrot Trust. - Nasza kampania odzwierciedla istotę naszej misji, podkreślając wspólną odpowiedzialność, jaką wszyscy ponosimy za ochronę tych niezwykłych stworzeń – podobnie jak kultowego niebieskiego ptaka na Twitterze.

Kampanię opracowano we współpracy z firmą Conill, partnerem komunikacyjnym WPT.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady