Niemiecka kolej promuje się niezwykłą kampanią reklamową

Niemieckie linie kolejowe Deutsche Bahn przygotowały - we współpracy z agencją Ogilvy - kampanię reklamową zachęcającą do wyboru pociągu jako ekologicznej alternatywny dla samolotu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Niemiecka kolej promuje się niezwykłą kampanią reklamową

Na oryginalny pomysł promocji wpadły linie kolejowe Deutsche Bahn. Przewoźnik chce pokazać, że wcale nie trzeba jechać daleko, by podziwiać piękne miejsca i przeżyć niezapomniane chwile. Atrakcyjne miejsca do relaksu można znaleźć w swojej bliskiej okolicy, gdzie da się dojechać pociągiem - przekonują linie.

Deutsche Bahn przygotowało film na YouTube i serię zdjęć na Instagrama, porównujących dalekie zakątki z miastami i miasteczkami w Niemczech. Akcja ma zachęcać do lokalnej turystyki i wyboru pociągu, zamiast latania samolotem na zagraniczne wojaże.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   Zugegeben, in Schleswig-Holstein gibt es ein paar mehr Wolken als am Strand von L.A. – aber die schützen auch vor Sonnenbrand 😉 Mit dem Sommer-Ticket holst du dir Sommer, Sonne, Strand und Meer schon ab 24,90 Euro pro Fahrt – jetzt wieder für alle unter 27! Mehr Infos auf bahn.de/sommer-ticket #sommerticket #spardirdenflug #euredb #dbpersonenverkehr #strandurlaub #bahnfahren #strandundmeer Post udostępniony przez Deutsche Bahn Personenverkehr (@dbpersonenverkehr) Lip 9, 2019 o 5:07 PDT

Zdjęcia do kampanii dobrał algorytm, który na podstawie fotografii danej lokacji wyszukał podobne miejsce w dowolnym miejscu na świecie. Podkreślono także, że bilet kolejowy kosztuje  jedynie 19 euro, a podróż samolotem do Kanady to wydatek 100 euro.  

Kreację przygotowała agencja Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe