SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ninja Warrior Polska” w Polsacie stracił 190 tys. widzów

Piąty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 963 tys. widzów, o 190 tys. osób mniej niż trzecia odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Igor Fojcik, zwycięzca „Ninja Warrior Polska 5”; fot. PolsatIgor Fojcik, zwycięzca „Ninja Warrior Polska 5”; fot. Polsat

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 5” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 12 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 963 tys. widzów, co przełożyło się na 6,8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,2 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,07 mln osób.

Dla porównania, trzeci sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie śledziło 1,15 mln osób przy udziałach wynoszących 7,97 proc. w 4+, 11,04 proc. w 16-49 oraz 9,70 proc. w 16-59. Program stracił 190 tys. osób.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Piątą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

„Ninja Warrior Polska 5” wygrał Igor Fojcik

Zwycięzcą piątej polskiej edycji reality-show został Igor Fojcik, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów. Fojcik wygrał „Ninja Warrior Polska” już po raz drugi (po raz pierwszy miało to miejsce w poprzedniej edycji).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska” w Polsacie stracił 190 tys. widzów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Aktualnie dużo programów traci widzów.Na topie są stacje informacyjne ze względu na wojnę w Ukrainie jak np.TVPinfo.
odpowiedź
User
TV - nka
No to Ninja sporo w dół
Wyspa miłości masakrycznie w dół
Przez Atlantyk - klapa

brawo Jake vision.
odpowiedź
User
Rzułty papaj
Ninja warrior oglądałem na polsatGO. W dzień finału jak wiadomo, platformy Polsatu miały paczkę. Czekam na przeprosiny od Solorza za nie obejrzany program
odpowiedź