nju mobile w reklamie abonamentu dla dwóch numerów niszczy ofertę pełną żółci (wideo)

W nowym spocie oferty abonamentowej nju mobile bohater symbolizujący tę markę walczy z postacią pełną żółci ilustrującą niekorzystne taryfy telekomunikacyjne. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather i Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
nju mobile w reklamie abonamentu dla dwóch numerów niszczy ofertę pełną żółci (wideo)

Spot pokazuje, jak bohater marki nju mobile i jego partnerka odsysają żółć z postaci symbolizującej taryfy telekomunikacyjne z niekorzystnymi warunkami: wysokimi opłatami i umowami na długi okres. Po usunięciu żółci wyłania się dwójka klientów.

Reklama promuje ofertę abonamentową nju mobile, w ramach której za 29 zł miesięcznie klient otrzymuje nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci w kraju oraz 10 GB pakietu internetowego (z czego 2,43 GB w ramach roamingu w Unii Europejskiej). Użytkownik za 9 zł miesięcznie może dokupić taką ofertę dla drugiego numeru.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-promocja-smartfony-za-zlotowke-huawei-mate-20-lite-w-planie-komorkowym-samsung-galaxy-j6-w-orange-love-wideo,7171178835830913a ##

Ponadto w ramach promocji po 6 miesiącach korzystania z oferty klient dostaje dodatkowy pakiet internetowy (po 24 miesiącach jest to 30 GB).

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję