SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania kaszek BoboVita

Ruszyła kampania reklamowa promująca kaszki dla dzieci BoboVita (Nutricia). Akcję przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, Mediacom, K2 Precise i Alert Media Communications.

Nowa kampania promocyjna podkreśla trzy zalety kaszek BoboVita - zawartość cennych witamin, ważnych składników mineralne i wiele pysznych smaków.

Reklama emitowana jest m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online, wspierana w social mediach oraz serwisach YouTube i VOD.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 30’ przygotował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. Działania PR realizuje Alert Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania kaszek BoboVita

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl