Nowa kampania kaszek BoboVita

Ruszyła kampania reklamowa promująca kaszki dla dzieci BoboVita (Nutricia). Akcję przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, Mediacom, K2 Precise i Alert Media Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania kaszek BoboVita

Nowa kampania promocyjna podkreśla trzy zalety kaszek BoboVita - zawartość cennych witamin, ważnych składników mineralne i wiele pysznych smaków.

Reklama emitowana jest m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online, wspierana w social mediach oraz serwisach YouTube i VOD.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 30’ przygotował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. Działania PR realizuje Alert Media Communications.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]