SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania produktów Seboradin

Na początku marca ruszyła wielka kampania medialna produktów Seboradin na terenie Małopolski.

Celem działań jest stworzenie nowego wizerunku znanej serii regenerującej Seboradin, a przez to rozszerzenie oddziaływania na młodszą grupę docelową – kobiety, które śledzą nowości kosmetyczne. Akcja objęła zmiany szaty graficznej opakowań oraz intensywne działania  BTL i ATL.

Przez cały miesiąc, w każdy weekend prowadzone będą akcje samplingowe w 20 najbardziej popularnych miejscach miasta, spoty radiowe wyemituje lokalne Radio Wanda i RMF MAXX, a na krakowskich ulicach pojawi się 50 billboardów. Hasło reklamowe - „Seboradin. Regeneruje zniszczone włosy” - ma na celu przekazanie klarownej informacji o działaniu i największym atucie produktów.

Kompleksową obsługą kampanii, zarówno od strony strategicznej jak i kreacyjnej, zajęła się Agencja Soul and Mind Group.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania produktów Seboradin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl