Nowa TV rezygnuje z programów Sekielskiego, Czyża i „Mody na sukces”, zostają „24 godziny” i „Więc jak?”

Z końcem października Nowa TV (Grupa ZPR Media) zakończy emisję programów „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego, „Proste pytanie” Marka Czyża i „Tu i teraz”, a także serialu „Moda na sukces”. Dalej będą natomiast nadawane m.in. „24 godziny” i „Więc jak?”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Programy publicystyczne „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego, „Proste pytanie” Marka Czyża oraz „Tu i teraz” są emitowane od startu Nowa TV na początku listopada ub.r. „Teraz ja!” można oglądać w niedziele o godz. 19:00, „Proste pytanie” - w piątki o godz. 19:00, a „Tu i teraz” - publicystyczną kontynuację programu informacyjnego „24 godziny” - w poniedziałki i czwartki o godz. 19:00.

Według ramówki Nowa TV wszystkie te programy z początkiem listopada znikną z ramówki. Od poniedziałku 30 października przestanie też być emitowany serial „Moda na sukces” (nadawany od poniedziałku do piątku o godz. 19:30).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-sekielski-teoria-spisku-fokus-tv-serial-poswiecony-glosnym-tajemniczym-wydarzeniom-wideo ##

W zmian w godz. 19-20 będą emitowane po dwa odcinki serialu dokumentalnego „Wojny magazynowe” opowiadającego o specjalistach od handlu antykami, którzy licytują w ciemno zawartość nieznanych magazynów.

Przy czym we wtorki o godz. 19:00 nadal pokazywany będzie program „Więc jak?” Sławomira Jastrzębowskiego, a w środy o tej porze przy okazji najważniejszych wydarzeń będzie od czasu do czasu emitowany „Super temat”.

- „Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy. W miejsce „Mody na sukces” proponujemy więc od listopada serial „Wojny Magazynowe”, który powinien lepiej odpowiadać oczekiwaniom widzów Nowej TV - uzasadnia te zmiany Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.

Program informacyjny „24 godziny” tak jak dotychczas będzie można oglądać codziennie o 18:30. W ramówce pozostaną też publicystyczno-rozrywkowa „Federacja” (pokazywana od sierpnia w soboty o 18:55), oraz „Bywanie na dywanie” dotyczące show-biznesu (emitowane od maja, obecne w niedziele o 16:50).

- Stawiamy na serwis informacyjny „24 godziny”, który od początku istnienia tworzony jest tak, aby dostarczać wartościowych treści newsowych zarówno widzom, jak i internautom. Program jest codziennie transmitowany nie tylko na antenie, ale także na Facebooku, gdzie stanowi premium content. Niektóre materiały „24 godzin” dystrybuowane w sieci osiągają powyżej 10 mln wyświetleń, co dowodzi wielkiego potencjału udostępnianych przez nas treści - komentuje Ewa Latkowska.

Część programów publicystycznych, które znikną z ramówki Nowa TV, będzie kontynuowana w internecie. - Obecnie intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych formuł dla nich, a także nad zbudowaniem ciekawej i kompleksowej oferty newsowo-publicystycznej skierowanej do internautów - zapowiada Latkowska.

Nowa TV to kolejny po Telewizji WP kanał z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, który ogranicza produkcję autorskich programów. Telewizja WP z końcem września zrezygnowała z programu informacyjnego „#dziejesię” (jego dodatkowe wydanie usunięto z ramówki wcześniej) i publicystyczno-lifestylowego „#dzieńdobryWP” (wiosną skróconego o połowę), natomiast zaczęła emisję talk-show Macieja Orłosia.

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. Nowa TV zanotowała 0,33 proc. udziału w oglądalności naziemnej telewizji cyfrowej, najmniej spośród czterech stacji uruchomionych na MUX-8 pod koniec ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa