Nowi klienci Rowland Communications

Kolejne trzy firmy wybrały Rowland Communications

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

BRE Corporate Finance, Xelion i Ernst&Young Academy of Business dołączyły do grona klientów agencji Rowland Communications. Kreowaniem ich pozytywnego wizerunku oraz tworzeniem spójnej polityki komunikacyjnej zajmie się największy dział agencji - Corporate&Financial Relations.

Dział CFR specjalizuje się w prowadzeniu korporacyjnych działań PR, komunikacji kryzysowej oraz obsłudze spółek giełdowych. Zakres działania zespołu CFR to m.in. tworzenie szczegółowych analiz otoczenia klientów, pomoc w kreowaniu lub umacnianiu reputacji firm na poziomie korporacyjnym, planowanie oraz realizowanie kompleksowych kampanii wizerunkowych.

"Branża szeroko pojętego doradztwa finansowego, w jakiej działa nasza firma jest bardzo trudna, jeśli chodzi o skuteczne kształtowanie wizerunku. To z pewnością duże wyzwanie, jednak biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie Rowland Communications wierzę, że agencja ta sprosta zadaniu - uważa Leszek Filipowicz, wiceprezes zarządu BRE Corporate Finance.

"W branży szkoleniowej budowa zaufania polega między innymi na rzetelnej i szerokiej komunikacji. Dzięki intensywnym działaniom wizerunkowym chcemy  odróżnić się od konkurencji i wierzymy, że Rowland Communications dysponuje odpowiednimi narzędziami i doświadczeniem, aby nam w tym pomóc - przekonuje Magda Oleksiuk, ACCA, Ernst & Young Academy of Business.

"Jesteśmy na etapie budowania wizerunku Xelion jako grupy mobilnych, kompetentnych i profesjonalnych Doradców Finansowych, którzy pomagają Klientom w jak najlepszym zarządzaniu ich majątkiem. Ponadto, stale rozbudowujemy nasze relacje z partnerami strategicznymi i wzbogacamy pakiet oferowanych rozwiązań finansowych. Te działania są skierowane do różnych grup docelowych i wymagają precyzyjnej oraz skutecznej oprawy PR. Tego właśnie oczekujemy od naszych doradców z agencji Rowland" - wyjaśnia Tomasz Marszałł, dyrektor ds. marketingu Xelion. Doradcy Finansowi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu