SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowi klienci Rowland Communications

Kolejne trzy firmy wybrały Rowland Communications

BRE Corporate Finance, Xelion i Ernst&Young Academy of Business dołączyły do grona klientów agencji Rowland Communications. Kreowaniem ich pozytywnego wizerunku oraz tworzeniem spójnej polityki komunikacyjnej zajmie się największy dział agencji - Corporate&Financial Relations.

Dział CFR specjalizuje się w prowadzeniu korporacyjnych działań PR, komunikacji kryzysowej oraz obsłudze spółek giełdowych. Zakres działania zespołu CFR to m.in. tworzenie szczegółowych analiz otoczenia klientów, pomoc w kreowaniu lub umacnianiu reputacji firm na poziomie korporacyjnym, planowanie oraz realizowanie kompleksowych kampanii wizerunkowych.

"Branża szeroko pojętego doradztwa finansowego, w jakiej działa nasza firma jest bardzo trudna, jeśli chodzi o skuteczne kształtowanie wizerunku. To z pewnością duże wyzwanie, jednak biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie Rowland Communications wierzę, że agencja ta sprosta zadaniu - uważa Leszek Filipowicz, wiceprezes zarządu BRE Corporate Finance.

"W branży szkoleniowej budowa zaufania polega między innymi na rzetelnej i szerokiej komunikacji. Dzięki intensywnym działaniom wizerunkowym chcemy
 odróżnić się od konkurencji i wierzymy, że Rowland Communications dysponuje odpowiednimi narzędziami i doświadczeniem, aby nam w tym pomóc - przekonuje Magda Oleksiuk, ACCA, Ernst & Young Academy of Business.

"Jesteśmy na etapie budowania wizerunku Xelion jako grupy mobilnych, kompetentnych i profesjonalnych Doradców Finansowych, którzy pomagają Klientom w jak najlepszym zarządzaniu ich majątkiem. Ponadto, stale rozbudowujemy nasze relacje z partnerami strategicznymi i wzbogacamy pakiet oferowanych rozwiązań finansowych. Te działania są skierowane do różnych grup docelowych i wymagają precyzyjnej oraz skutecznej oprawy PR. Tego właśnie oczekujemy od naszych doradców z agencji Rowland" - wyjaśnia Tomasz Marszałł, dyrektor ds. marketingu Xelion. Doradcy Finansowi.

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Rowland Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl