SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy nośnik reklamowy

Agencja Headz Marketing Partner wprowadza na polski rynek nowy alternatywny nośnik reklamy - Pizza Box

Reklama na pudełkach pizzy dociera w ciągu miesiąca do 1 mln odbiorców.

-Konsumenci (zamieszkujący miasta 100 tys.+ , o dochodach powyżej średniej w dominującym przedziale wieku 20-39 ) poświęcają na konsumpcję średnio 10 minut, co gwarantuje reklamodawcy ponad 10 mln minut  kontaktu z reklamą w skali miesiąca.
Domowa atmosfera odbioru komunikatu reklamowego charakteryzuje się bardzo wysoką percepcją przekazu. Nośnik umożliwia reklamodawcom ponadto działania typu "call to action" np. sampling produktów - czytamy  w komunikacie firmy.

Headz posiadając wyłączność na sprzedaż reklam na pudełkach pizzy w największej polskiej sieci  TelePizza (lider na rynku dostaw, dysponującą, 90 punktami na terenie kraju) gwarantuje ekskluzywność nośnika, podyktowaną ograniczoną (maksimum 5) ilością kampanii w roku.

Dołącz do dyskusji: Nowy nośnik reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl