SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy wizerunek LPR-u

Odświeżanie wizerunku LPR-u przed wyborami samorządowymi.

Partii w kwestiach wizerunku będzie doradzała firma Grupa a 5. „Lidze zależy, by osiągnąć lepszy wynik wyborczy niż w wyborach parlamentarnych” - czytamy na łamach gazety "Dziennik Zachodni".

Rzecznik klubu LPR Piotr Ślusarczyk zapewnił, że drastycznych zmian nie będzie, bo Liga ma już określony profil wyborczy, a Roman Giertych na niedawnym spotkaniu z dziennikarzami przekonywał, że partia jest bardziej centrowa niż prawicowa. Na początek zmieni się logo Ligi – na prostsze i bardziej nowoczesne. Członkowie Ligi mają zadbać także o swój wizerunek: staranniej dobierać ubiór, częściej się uśmiechać i przyjaźniej odnosić do dziennikarzy. Nieoficjalnie mówi się, że „ocieplenie” wizerunku będzie kosztować Ligę 100 tys. zł.

Źródło: Dziennik Zachodni, Kosztowny lifting, 01.06.06, s.4 -Proto.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek LPR-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl