SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stopklatka nowym liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w styczniu. TVP Seriale spadły na miejsce drugie

Na pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w styczniu awansowała Stopklatka, która wyprzedziła TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Seriale, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

Udział kanału Stopklatka w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 10,87 proc. do 1,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadły TVP Seriale. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,24 proc., po spadku o 16,02 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,58 proc. (do góry o 44,17 proc.). Stacja awansowała z miejsca piątego.

Najwięcej zyskał kanał Polsat Seriale (do 6 kwietnia ub.r. - Polsat Romans), który awansował z miejsca 16. na 13. Jego udział zwiększył się o 94,37 proc. do 0,28 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin, której wynik zmalał o 40,82 proc. do 0,03 proc. udziału. W zestawieniu kanał był ostatni.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 10 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,86 proc. Względem stycznia 2020 roku wzrost wyniósł 10,35 proc.

Stopklatka również na czele w 16-49

W grupie komercyjnej 16-49 w styczniu br. z miejsca drugiego na pozycję lidera oglądalności także awansowały TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,33 proc., po wzroście o 16,55 proc.

Na drugą lokatę spadły TVP Seriale (1,30 proc. udziału; w dół o 18,57 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,78 proc.; - 12,32 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 195,33 proc. do 0,32 proc., pochwalił się tutaj kanał Polsat Seriale. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 53,70 proc. do 0,025 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 9,57 proc. (wzrost o 6,87 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stopklatka nowym liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w styczniu. TVP Seriale spadły na miejsce drugie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JohnQ
Nie wiem czy podany jest sumaryczny wynik wszystkich stacji filmowych monitorowanych przez Nielsena? Brakuje: BBC First, Novela TV, Novelas+, Canal+1, Canal+ Seriale, Sundance TV czy Filmax
odpowiedź
User
swordfish
Brakuje kanałów HBO i Filmboxów. Za kanał serialowo-filmowy uważałbym TVN7. Czy naprawdę na podstawie tabelki, gdzie stacje w większości mają promile oglądalności ktoś decyduje się dawać reklamy? Jeszcze przydałaby się informacja ile widzów średnio ogląda, a nie tylko procenty jak na policyjnej kontroli trzeźwości kierowców. Czy Stopklatkę ogląda milion widzów czy dwa miliony? Jeszcze przydałaby się rozpiska TOP 20 audycji, abyśmy wiedzieli, które konkretnie filmy i seriale są najchętniej oglądane. Czy chętniej oglądane są setne powtórki starych, polskich filmów komediowych, czy może bardziej chętniej oglądane są amerykańskie seriale medyczne?
odpowiedź
User
Mon
C+ już prawie nikt nie ogląda, większość kanałów C+ nie jest nawet zauważana. Co za upadek.
odpowiedź