SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większość stacji sportowych z dużymi spadkami oglądalności w lipcu - duży wzrost kanałów Eleven Sports

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Większość stacji z powodu zaprzestania transmisji imprez odnotowała duże spadki, ale niektóre z nich zyskały - np. kanały Eleven Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział TVP Sport w lipcu 2020 roku wyniósł 0,41 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się o 70,23 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był Polsat Sport, którego udział zmalał o 50,22 proc. do poziomu 0,34 proc.

Podium uzupełnia Eleven Sports 1, który awansował z miejsca ósmego. Wynik stacji w lipcu br. wyniósł 0,29 proc. Zwiększył się o 220,88 proc. Jednocześnie był to drugi największy wzrost w zestawieniu. Najwięcej zyskał siostrzany Eleven Sports 1, którego wynik zwiększył się o 245,45 proc. do 0,04 proc.

Kanały Eleven Sports w lipcu transmitowały m.in. nowy sezon Formuły 1, PGE Ekstraligę, a także mecze m.in. LaLigę Santander, czy włoską Serie A.

Od września ub.r. w panelu Nielsen Audience Measurement dostępne są dwa nowe kanały platformy Canal+: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4, które uruchomione zostały 10 lipca ub.r. Pierwsza z tych stacji w lipcu br. zanotowała 0,026 proc. udziału, a druga - 0,004 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 1,91 proc. Względem lipca 2019 roku strata wyniosła 42,88 proc.

Eleven Sports 1 nowym liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lipcu br. zajął Eleven Sports 1, którego udział wyniósł 0,41 proc., po wzroście o 173,65 proc. Stacja awansowała z miejsca czwartego.

Na drugie miejsce spadł TVP Sport (0,33 proc.; - 74,15 proc.), a z drugiego na trzecie - Polsat Sport (0,31 proc.; - 36,33 proc.).

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 1,74 proc. (spadek o 37,97 proc.).

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Większość stacji sportowych z dużymi spadkami oglądalności w lipcu - duży wzrost kanałów Eleven Sports

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pio
Autor artykułu skasował jego część, bo popełnił tak dużo błędów, że lepiej było usunąć tekst niż je poprawiać. Niestety w nie usuniętej części artykułu błędy zostały...
5 0
odpowiedź