Duże spadki oglądalności czołowych stacji muzycznych w I półroczu. Zyskały TO!TV, Power TV i 4Fun Dance

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w pierwszym półroczu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło TO!TO, a najwięcej straciła stacja MTV Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Duże spadki oglądalności czołowych stacji muzycznych w I półroczu. Zyskały TO!TV, Power TV i 4Fun Dance

Udział naziemnego kanału Polo TV w pierwszym półroczu 2020 roku wyniósł 0,45 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 33,43 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,31 proc., po spadku o 16,21 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,11 proc. (wynik kanału względem pierwszego półrocza 2019 roku zmalał o 10,66 proc.).

Z dziewiątego na czwarte miejsce awansował kanał 4Fun Dance, którego udział zwiększył się o 57,14 proc. do 0,07 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-i-polrocze-2020-tvp-info-tvn24,7170510773479041a ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TO!TV, której średni udział poszedł do góry o 125 proc. do 0,01 proc. Kanał w zestawieniu awansował z ostatniej na przedostatnią lokatę.

Z kolei najbardziej - o 70,59 proc. - spadł wynik MTV Polska (do 0,005 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 16. na 17. lokatę.

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w pierwszym półroczu br. liderem też było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 36,65 proc., wyniósł 0,62 proc.

Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,57 proc. (w dół o 17,05 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun Dance, który awansował z miejsca dziewiątego (0,14 proc. udziału; + 102,99 proc. - największy wzrost w zestawieniu).

Największy spadek w tym ujęciu miała stacja MTV Music Polska - było to 71,43 proc. do 0,01 proc. udziału.

grafika

W czerwcu 2020 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w grupie 4+ również był kanał Polo TV. Jego udział zmniejszył się o 42,11 proc. do 0,47 proc., Z kolei w grupie 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansowała Eska TV - spadek o 10,49 proc. do 0,71 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady