Duży wzrost oglądalności Polo TV. Eska Rock TV zyskała najwięcej, VH 1 najbardziej w dół

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lutym br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciła stacja VH 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Duży wzrost oglądalności Polo TV. Eska Rock TV zyskała najwięcej, VH 1 najbardziej w dół

Udział naziemnego kanału Polo TV w lutym 2019 roku wyniósł 0,70 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 32,32 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc., po spadku o 8,25 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,13 proc. (wynik tego kanału względem lutego 2018 roku wzrósł o 12,39 proc.).

Na czwarte miejsce spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,09 proc. (spadek o 35,62 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-filmowych-i-serialowych-luty-2019,7171108093114497a ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 222,22 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 18. na 13. lokatę.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału VH 1- o 52,63 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 15. na 17. miejsce.

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lutym br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 27,42 proc., wyniósł 1,03 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,67 proc. (w dół o 11,41 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,22 proc. udziału; - 35,09 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 130,43 proc. do 0,05 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciła stacja VH 1- było to 62,79 proc. do 0,02 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"