SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży wzrost oglądalności Polo TV. Eska Rock TV zyskała najwięcej, VH 1 najbardziej w dół

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lutym br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciła stacja VH 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział naziemnego kanału Polo TV w lutym 2019 roku wyniósł 0,70 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 32,32 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc., po spadku o 8,25 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,13 proc. (wynik tego kanału względem lutego 2018 roku wzrósł o 12,39 proc.).

Na czwarte miejsce spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,09 proc. (spadek o 35,62 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 222,22 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 18. na 13. lokatę.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału VH 1- o 52,63 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 15. na 17. miejsce.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lutym br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 27,42 proc., wyniósł 1,03 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,67 proc. (w dół o 11,41 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,22 proc. udziału; - 35,09 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 130,43 proc. do 0,05 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciła stacja VH 1- było to 62,79 proc. do 0,02 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost oglądalności Polo TV. Eska Rock TV zyskała najwięcej, VH 1 najbardziej w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WERONBA
kanały spadają ponieważ nie nadają w HD np: Polo tv, VH 1 , TOTV, Vox Music, 4 funy tv, MTV Music,.
3 5
odpowiedź
User
Mirek
Strasznie przykro że VH1 szoruje doły. Taki ogromny potencjał tak bardzo nie wykorzystany!
5 1
odpowiedź
User
Elza
Jeśli telewizja ma się skończyć to albo zacznie się koniec od stacji muzycznych albo tv się nie skończy ale skończy się era telewizji muzycznych. No bo kto normalny siedzi i patrzy w teledyski. A jeśli ktoś mi tu powie, że to tv towarzyszącą to nie zna badań. Otóż ats tv muzycznych jest bardzo krótki. Łażą po kanałach unikają reklam, nie każda piosenka siądzie. Ale niestety łażą coraz mniej.
4 2
odpowiedź