SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV. Vox Music TV, 4Fun Dance i TO!TV na plusie

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TO!TV, a najwięcej stracił Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2020 roku wyniósł 0,38 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 44,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,27 proc., po spadku o 28,69 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,10 proc. (wynik kanału względem marca 2019 roku zmalał o 21,95 proc.).

Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał Stars.TV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,06 proc. (spadek o 13,24 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TO!TV, której średni udział poszedł do góry o 250 proc. do 0,007 proc. Kanał w zestawieniu był ostatni.

Z kolei najbardziej - o 77,42 proc. - spadł wynik Eska Rock TV (do 0,007 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 13. na 15. lokatę.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała Eska TV. Udział kanału, po spadku o 29,40 proc., wyniósł 0,51 proc.

Na drugą lokatę spadło Polo TV, którego udział wyniósł 0,49 proc. (w dół o 52,35 proc.). Podium uzupełnia kanał Vox Music TV, który awansował z miejsca siódmego (0,11 proc. udziału; + 37,97 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 200 proc. do 0,006 proc., w tej grupie też miał kanał TO!TV. Również i w tym ujęciu najwięcej straciła stacja Eska Rock TV - było to 83,33 proc. do 0,008 proc. udziału.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV. Vox Music TV, 4Fun Dance i TO!TV na plusie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolik
Jeszcze chwila i Kiepscy, Rodzina Zastepcza, Graczykowie pojawia sie w Polo tv
18 1
odpowiedź
User
Zdzichu
Jest jakaś nadzieja, że ta pseudomuzyka w końcu ludziom obrzydnie.
14 3
odpowiedź
User
Basna
a 4FUN.TV minus 50%. jak to się robi?
11 0
odpowiedź
User
Judo
Ludzie siedzą w domach i nagle nie chcą słuchać disco polo? O co chodzi?
10 1
odpowiedź
User
chris C
Spadek oglądalności Polo Tv idzie w parze z gasnącym zapotrzebowaniem na koncerty zespołów disco polo. Jeszcze 3 - 5 lat temu odbywały się dość regularnie w sezonie, nazwijmy to jesienno-zimowym różnego rodzaju gale, duże koncerty halowe w miejscach takich jak Tauron Arena (Kraków), Hala Globus (Lublin), Łuczniczka (Bydgoszcz). Tej jesieni było ledwie kilka takich koncertów w dużych miastach takich jak Gdańsk, Toruń, i tych mniejszych (Wałbrzych, Nysa). Oprócz tego w listopadzie ub. r. chyba po raz 6. odbył się koncert Łódź Disco Fest, który był rejestrowany i emitowany, wzorem lat ubiegłych w Sylwestra w Polo TV. Ale już np. festiwal z marką Polo TV w nazwie odbył się ledwie 4 razy - w latach 2014 - 16 w Szczecinku, po czym trzy kolejne edycje (tak było w umowie z miastem) miały się odbyć w Lublinie na nowym stadionie. Zorganizowano tylko jedną, w 2017 roku, która okazała się frekwencyjną klapą, co mimo karkołomnych zabiegów operatorów, było aż nadto widoczne podczas transmisji na żywo w Polo TV. Z tego co pamiętam stacja nawet nie emitowała zbyt wielu powtórek z tego koncertu , bo to była po prostu klapa. Na początku imprezy pod sceną było może kilkadziesiąt osób, później już po zmroku, góra kilkaset. W ten sposób ów festiwal zakończył swój żywot. Pomimo umowy opiewającej jeszcze na kolejne dwa lata wszystko padło. Po prostu znacznie zmniejsza się zapotrzebowanie na ten rodzaj rozrywki. Niektóre zespoły z tzw. "pierwszego szeregu" otwarcie przyznawały w wywiadach że grają dużo mniej imprez niż w poprzednich latach, a co dopiero masa mniej znanych grajków tej muzyki - pograła trochę w sezonie "dożynkowym" po małych wioskach dla 100 - 200 osób i tyle. ZPR też sprzedał Polo Tv i kanały Eski Solorzowi ledwie za 100 mln zł. Prawdopodobnie widzieli że disco polo zaczyna z wolna tracić popularność i woleli cokolwiek zarobić na tej transakcji, niż patrzeć jak topnieje oglądalność kanału. Myślę że jeszcze rok - dwa i albo jak ktoś tu wyżej pisał w Polo TV faktycznie zaczną emitować seriale, albo Polsat zrobi zamianę i włączy w naziemnej w miejsce Polo TV jakiś inny kanał. Oglądalność była przez pierwsze pięć - sześć lat, a od jakiegoś czasu systematycznie leci w dół.
10 1
odpowiedź