SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił 4fun.tv - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2019 roku wyniósł 0,63 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 0,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,29 proc., po spadku o 25,64 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,10 proc. (wynik tego kanału względem września 2018 roku zmalał o 19,67 proc.).

Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał Stars.TV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. (wzrost o 21,88 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 383,33 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 17. na 11. pozycję.

Z kolei najbardziej - o 46,08 proc. - spadł wynik 4Fun.TV (do 0,06 proc. udziału).

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 15,09 proc., wyniósł 1 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,48 proc. (w dół o 35,40 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,15 proc. udziału; - 22,22 proc.), który awansował z czwartej lokaty.

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 327,27 proc. do 0,05 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Również i tutaj najwięcej stracił 4Fun.TV - było to 53,33 proc. do 0,11 proc. udziału.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Romuś
A od kiedy to MTV Polska to kanał muzyczny?
22 0
odpowiedź
User
emilek
A kilka artykułów wcześniej bitwa kto skopiował gwiazdkę. Jakie to ma znaczenie? YouTube rządzi i tyle. Oglądalność kanałów muzycznych na poziomie błędu statystycznego.
6 8
odpowiedź
User
ZET
przeste oczy zielone...
0 0
odpowiedź
User
griszka80
Viva, Viva Zwei...........tęsknię :(
3 0
odpowiedź
User
Jesteś Szalona
jakich mamy Słuchaczy taki potem elektorat na wybory.
0 0
odpowiedź