Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił 4fun.tv - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej

Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2019 roku wyniósł 0,63 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 0,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,29 proc., po spadku o 25,64 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,10 proc. (wynik tego kanału względem września 2018 roku zmalał o 19,67 proc.).

Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał Stars.TV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. (wzrost o 21,88 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-wrzesien-2019-tvp-sport-lider,7170823293429377a ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 383,33 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 17. na 11. pozycję.

Z kolei najbardziej - o 46,08 proc. - spadł wynik 4Fun.TV (do 0,06 proc. udziału).

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 15,09 proc., wyniósł 1 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,48 proc. (w dół o 35,40 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,15 proc. udziału; - 22,22 proc.), który awansował z czwartej lokaty.

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 327,27 proc. do 0,05 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Również i tutaj najwięcej stracił 4Fun.TV - było to 53,33 proc. do 0,11 proc. udziału.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady