1,2 mln widzów nowego programu „Starsza pani musi fiknąć”. Hitem odcinek z Magdą Gessler

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” śledziło średnio 1,20 mln widzów, o 340 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,81 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” nadawany był w TVN w środy o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 23 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,20 mln widzów, co przełożyło się na 9,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wyraźnie najwięcej widzów zgromadziła emisja z 2 października, którą śledziło 1,60 mln osób. Bohaterami tego odcinka byli Magda Gessler i jej syn Tadeusz Müller, którzy wybrali się w podróż do Gwatemali.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pulapka-2-sezon-serial-ogladalnosc-tvn-jesien-2019-nowe-pasmo,7170826281531521a ##

TVN w paśmie nadawania „Starsza pani musi fiknąć” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 14,29 proc., nadająca w tym czasie gł. seriale „Na dobre i na złe” oraz „Na sygnale”. Trzecia jest TVP1 (9,46 proc.; gł. transmisje sportowe i widowisko „Wielki test”), a czwarty - Polsat (6 proc.; gł. „Zawsze warto” i „Love Island. Wyspa miłości”).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją drugiego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 kanał zajął miejsce pierwsze.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Starsza pani musi fiknąć” wyniosły 15,81 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/my-way-show-edyta-gorniak-tvn-nauka-jazdy-samochodem,7170826138568321a ##

„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem.

W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska. https://www.wirtualnemedia.pl/starsza-pani-musi-fiknac-nowy-reality-show-tvn-pasmo-wideo,7170856026159233a

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"