1,2 mln widzów nowego programu „Starsza pani musi fiknąć”. Hitem odcinek z Magdą Gessler

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” śledziło średnio 1,20 mln widzów, o 340 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,81 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” nadawany był w TVN w środy o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 23 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,20 mln widzów, co przełożyło się na 9,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wyraźnie najwięcej widzów zgromadziła emisja z 2 października, którą śledziło 1,60 mln osób. Bohaterami tego odcinka byli Magda Gessler i jej syn Tadeusz Müller, którzy wybrali się w podróż do Gwatemali.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pulapka-2-sezon-serial-ogladalnosc-tvn-jesien-2019-nowe-pasmo,7170826281531521a ##

TVN w paśmie nadawania „Starsza pani musi fiknąć” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 14,29 proc., nadająca w tym czasie gł. seriale „Na dobre i na złe” oraz „Na sygnale”. Trzecia jest TVP1 (9,46 proc.; gł. transmisje sportowe i widowisko „Wielki test”), a czwarty - Polsat (6 proc.; gł. „Zawsze warto” i „Love Island. Wyspa miłości”).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją drugiego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 kanał zajął miejsce pierwsze.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Starsza pani musi fiknąć” wyniosły 15,81 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/my-way-show-edyta-gorniak-tvn-nauka-jazdy-samochodem,7170826138568321a ##

„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem.

W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska. https://www.wirtualnemedia.pl/starsza-pani-musi-fiknac-nowy-reality-show-tvn-pasmo-wideo,7170856026159233a

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady