SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,2 mln widzów nowego programu „Starsza pani musi fiknąć”. Hitem odcinek z Magdą Gessler

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” śledziło średnio 1,20 mln widzów, o 340 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,81 mln zł.

agda Gessler i Tadeusz Müller; fot. TVNArticle

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” nadawany był w TVN w środy o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 23 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,20 mln widzów, co przełożyło się na 9,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wyraźnie najwięcej widzów zgromadziła emisja z 2 października, którą śledziło 1,60 mln osób. Bohaterami tego odcinka byli Magda Gessler i jej syn Tadeusz Müller, którzy wybrali się w podróż do Gwatemali.

Dla porównania, emitowana w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. reality-show „Ameryka Express” gromadził średnio 1,53 mln widzów, co przekładało się na 12,77 proc. udziału w 4+ i 18,34 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Starsza pani musi fiknąć” straciła 340 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Starsza pani musi fiknąć” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 14,29 proc., nadająca w tym czasie gł. seriale „Na dobre i na złe” oraz „Na sygnale”. Trzecia jest TVP1 (9,46 proc.; gł. transmisje sportowe i widowisko „Wielki test”), a czwarty - Polsat (6 proc.; gł. „Zawsze warto” i „Love Island. Wyspa miłości”).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją drugiego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 kanał zajął miejsce pierwsze.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Starsza pani musi fiknąć” wyniosły 15,81 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem.

W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/starsza-pani-musi-fiknac-nowy-reality-show-tvn-pasmo-wideo

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów nowego programu „Starsza pani musi fiknąć”. Hitem odcinek z Magdą Gessler

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IOP
ciekawe ilu będzie czepiało się nazwiska syna Magdy Gessler dla nad gorliwych w woli przypomnienia rzecznik rządu nazywa się tak samo ...
odpowiedź
User
paff
Oglądalność mniejsza ale koszty realizacji duuuużo mniejsze. Nie wyjechało kilkadziesiąt osób, a tylko kilka więc się opłacało.
odpowiedź
User
Mirek Świrek
Oglądalność mniejsza ale koszty realizacji duuuużo mniejsze. Nie wyjechało kilkadziesiąt osób, a tylko kilka więc się opłacało.

ostatnią środę Starsza Pani Musi Fiknąć zarejestrowała w Nielsenie 7,8% i 981 tys. widzów

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/o ... em-w-16-49
odpowiedź