Oliwia Downar-Dukowicz z "Top Model" w kampanii Złotych Tarasów

W radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoor i indoor ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa centrum handlowego Złote Tarasy, której twarzą jest Oliwia Downar-Dukowicz - uczestniczka drugiej edycji programu TVN "Top Model. Zostań Modelką!". Akcję przebiegającą pod hasłem "Wesołych Łowów" przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Summer Production i MediaOn.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Złotych Tarasów zatytułowana "Wesołych Łowów" opiera się na postaci "Homo Urbanusa" - człowieka będącego zawsze w centrum wydarzeń, żyjącego w samym środku miasta, który poszukuje miejskich, świątecznych atrakcji. W tej roli zadebiutowała Oliwia Downar-Dukowicz.

"Nasza bohaterka wiedziona swoim instynktem łowczym upolowała świąteczny prezent w Złotych Tarasach, przy czym nie udało się jej powstrzymać przed  natychmiastowym skonsumowaniem tego, co upolowała. Kampania ma zachęcać do polowania na prezenty właśnie w Złotych Tarasach, w tej "miejskiej dżungli" ze sklepami i rozrywką." - powiedział Marcin Berendt, marketing manager Złotych Tarasów.

grafika

Całość kampanii została przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa, która odpowiedzialna jest za budowanie komunikacji marketingowej opartej na platformie "Homo Urbanus". Do współpracy przy realizacji sesji zostali zaproszeni: Magda Wunsche/Agnieszka Samsel - fotograf, Natalia Mleczak - scenograf, Jarek Korniluk - fryzury, Patrycja Dobrzeniecka - make-up, Anna Poniewierska - stylizacja. Za produkcję sesji odpowiadała firma Summer Production. Planowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"