Oliwia Downar-Dukowicz z "Top Model" w kampanii Złotych Tarasów

W radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoor i indoor ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa centrum handlowego Złote Tarasy, której twarzą jest Oliwia Downar-Dukowicz - uczestniczka drugiej edycji programu TVN "Top Model. Zostań Modelką!". Akcję przebiegającą pod hasłem "Wesołych Łowów" przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Summer Production i MediaOn.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Złotych Tarasów zatytułowana "Wesołych Łowów" opiera się na postaci "Homo Urbanusa" - człowieka będącego zawsze w centrum wydarzeń, żyjącego w samym środku miasta, który poszukuje miejskich, świątecznych atrakcji. W tej roli zadebiutowała Oliwia Downar-Dukowicz.

"Nasza bohaterka wiedziona swoim instynktem łowczym upolowała świąteczny prezent w Złotych Tarasach, przy czym nie udało się jej powstrzymać przed  natychmiastowym skonsumowaniem tego, co upolowała. Kampania ma zachęcać do polowania na prezenty właśnie w Złotych Tarasach, w tej "miejskiej dżungli" ze sklepami i rozrywką." - powiedział Marcin Berendt, marketing manager Złotych Tarasów.

grafika

Całość kampanii została przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa, która odpowiedzialna jest za budowanie komunikacji marketingowej opartej na platformie "Homo Urbanus". Do współpracy przy realizacji sesji zostali zaproszeni: Magda Wunsche/Agnieszka Samsel - fotograf, Natalia Mleczak - scenograf, Jarek Korniluk - fryzury, Patrycja Dobrzeniecka - make-up, Anna Poniewierska - stylizacja. Za produkcję sesji odpowiadała firma Summer Production. Planowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"