Nowy reality-show „One night squad” w Player.pl. Program nagrano na Zanzibarze

W najbliższych tygodniach do oferty Player.pl trafi realizowany przez Golden Media nowy reality-show „One night squad”, do którego zdjęcia realizowano na Zanzibarze na przełomie lutego i marca. W programie wezmą udział m.in. Magda Wójcik, Mikołaj Jędruszczak i Damian Zduńczyk („Stifler”). Show poprowadzi dziennikarka Aleksandra Sworowska.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

„One night squad” to autorska produkcja Player Original. - Dziesięcioro polskich celebrytów, znanych z popularnych reality-show, po raz pierwszy spotka się razem w jednym programie. Żadne z nich nie wie, co ich czeka. Zamiast oczekiwanego luksusu, przez dwa tygodnie pokonują kilometry rajskich plaż Zanzibaru i testują swoją wytrzymałość - informuje nas biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

Wśród uczestników widzowie zobaczą twarze znane m.in. z „Hotelu Paradise”, „Love Island. Wyspa miłości”, „Warsaw shore”, „Big Brothera” i „Top model”. Będą to: Beata Postek, Łukasz Karpiński, Adrianna Śledź, Magda Wójcik, Anastasiya Yandaltsava, Michał Baryza, Anna Adamczyk, Mikołaj Jędruszczak, Damian Zduńczyk („Stifler”) oraz Piotr Polak („Pedro”). Program poprowadzi dziennikarka Aleksandra Sworowska.

- Polacy polubili programy o charakterze bikini reality, które mają już kilka edycji i wielu popularnych bohaterów. Uczestników dotychczas obserwowaliśmy, jak bawią się i flirtują w luksusowych warunkach. W „One Night Squad” zdecydowaliśmy się pójść krok dalej niż w klasycznym bikini reality i zaproponować inną formułę, w której najbardziej gorące nazwiska będą musiały pokazać się z nieznanej strony i zawalczyć o luksus - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

grafika

Program kręcony wspólnie z „Hotelem Paradise” na Zanzibarze

Zdjęcia do programu realizowane były na przełomie lutego i marca 2021 roku na Zanzibarze. Za produkcję „One night squad” odpowiada firma Golden Media, która m.in. na zlecenie Siódemki na Zanzibarze kręci „Hotel Paradise”.

Z naszych ustaleń wynika, że program do oferty Player.pl ma trafić w ciągu najbliższych tygodni. Na chwilę obecną zapadają ostateczne decyzje dotyczące daty premiery. - Trwają rozmowy, decyzję o konkretnej dacie emisji podejmiemy w ciągu najbliższych dni - informuje nas biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

grafika

Program będzie liczył 10 odcinków, premiery najprawdopodobniej będą się odbywały w tygodniowych odstępach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/finding-prince-charming-gejowski-program-randkowy-tvn-polska-wersja-player-castingi-opinie-emisja,7170201731164289a ##

W marcu br. serwis Player.pl odwiedziło 4,14 mln internautów, zapewniając 14,2 proc. zasięgu. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów