Operator programu Cashback sponsorem Legii Warszawa

Legia Warszawa i myWorld Poland podpisały kolejną, dwuletnią umowę, na mocy której operator międzynarodowego programu partnerskiego Cashback World będzie oficjalnym sponsorem stołecznego klubu do końca sezonu 2020/21.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Operator programu Cashback sponsorem Legii Warszawa
Ziemowit Deptuła, prezes zarządu myWorld Poland oraz Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa

W ramach umowy, logotyp marki Cashback World nadal będzie znajdował się na rękawie koszulki meczowej Legii Warszawa oraz ekspozycjach sponsorskich. Sponsoring obejmuje też organizowanie wspólnie meczu otwarcia sezonu 2019/2020.

Obok tego, z usług oferowanych w ramach programu Cashback Legii Warszawa można korzystać z Kartą Kibica Legii. Program pozwala na uzyskanie cashbacku, czyli częściowego zwrotu za zakupy w wybranych sklepach na terenie całej Polski i w 47 krajach. Członkostwo jest bezpłatne.

Firma myWorld, operator programu lojalnościowego dla kibiców, jest oficjalnym sponsorem i partnerem Legii Warszawa od 2016 roku.

- Bardzo się cieszę, że podpisaliśmy kolejną umowę na lepszych dla klubu warunkach. Jest ona naturalną konsekwencją naszej dobrej ponad 3,5-letniej współpracy. Muszę przyznać, że ten czas był dla nas doskonałą lekcją jak wykorzystywać sponsoring sportowy, jak również dawką wielu emocji, jakimi był m.in. udział Legii w rozgrywkach UEFA Champions League - mówi Ziemowit Deptuła, prezes zarządu myWorld Poland.

W Polsce program Cashback World dostępny jest w ponad 20 000 placówek handlowych i obejmuje współpracę z prawie 5 000  partnerów handlowych. Są to m.in.  Allegro, Biedronka, Żabka, KFC, booking.com,  Tesco, Empik, Carrefour, Orlen, BP, Shell, Circle K, Zalando, OBI, Leroy Merlin, Vistula, Euro RTV AGD.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały