Panasonic poszerza współpracę z Robertem Lewandowskim o markę Viera

W ramach nowej umowy reklamowej z firmą Panasonic najlepszy polski piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem linii telewizorów Panasonic Viera. Kampanię z jego udziałem przygotowała agencja Grupa3.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Robert Lewandowski zaczął współpracę reklamową z Panasonikiem jesienią ub.r. i do tej pory reklamował aparaty fotograficzne Lumix (zobacz szczegóły). Na mocy nowej umowy - zawartej na rok i obejmującej tylko polski rynek - będzie też promował linię telewizorów Panasonic Viera. - Jego osoba znakomicie wpisuje się w dynamiczny i nowoczesny wizerunek naszej marki - przekonuje Maciej Pączka, dyrektor marketingu firmy Panasonic na Europę Środkową i Wschodnią.

grafika

Rozpoczęta właśnie kampania z udziałem Lewandowskiego prezentuje nowe urządzenia: telewizory (m.in. Viera LED LCD AX800, AS800), systemy kina domowego (SC-BTT885, SC-BTT865) oraz odtwarzacze Blu Ray DMP-BDT700. Akcja obejmuje internet (m.in. social media) oraz outdoor.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Grupa3.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem