Panasonic poszerza współpracę z Robertem Lewandowskim o markę Viera

W ramach nowej umowy reklamowej z firmą Panasonic najlepszy polski piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem linii telewizorów Panasonic Viera. Kampanię z jego udziałem przygotowała agencja Grupa3.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Robert Lewandowski zaczął współpracę reklamową z Panasonikiem jesienią ub.r. i do tej pory reklamował aparaty fotograficzne Lumix (zobacz szczegóły). Na mocy nowej umowy - zawartej na rok i obejmującej tylko polski rynek - będzie też promował linię telewizorów Panasonic Viera. - Jego osoba znakomicie wpisuje się w dynamiczny i nowoczesny wizerunek naszej marki - przekonuje Maciej Pączka, dyrektor marketingu firmy Panasonic na Europę Środkową i Wschodnią.

grafika

Rozpoczęta właśnie kampania z udziałem Lewandowskiego prezentuje nowe urządzenia: telewizory (m.in. Viera LED LCD AX800, AS800), systemy kina domowego (SC-BTT885, SC-BTT865) oraz odtwarzacze Blu Ray DMP-BDT700. Akcja obejmuje internet (m.in. social media) oraz outdoor.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Grupa3.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta