SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna dla Hanny Gronkiewicz-Waltz

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała i przeprowadziła kampanię na zlecenie Komitetu Wyborczego Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Głównym elementem kampanii było użycie nośników reklamy zewnętrznej. Posłużono się kilkoma formatami (m. in.: plakaty B1, reklamy w warszawskim metrze oraz tablice billboardowe).

 Kampania w Warszawie była przeprowadzona trójfazowo. Pierwszy etap to teaser, na którym pojawiła się żółtoczerwona flaga Warszawy zawiązana w węzeł, z hasłem „Wizja i skuteczność?” – nawiązującym do kampanii głównego konkurenta Kazimierza Marcinkiewicza. Celem było zwrócenie uwagi na problemy, które są utrapieniem Warszawy i jej mieszkańców.

Bezpośrednio po teaserze zaprezentowano billboard z wizerunkiem kandydatki – Hanny Gronkiewicz-Waltz na tle rozpostartej flagi miasta z hasłem „Rozwiążę problemy Warszawy!” – silnym stwierdzeniem wypowiadanym przez osobę o sprecyzowanej wizji działań oraz przekonanej o skuteczności własnych propozycji.

 W trzecim etapie działań kandydatka została zaprezentowana na tle osób, które wzięły udział w marszu PO w Warszawie. Celem tej części kampanii było przedstawienie Hanny Gronkiewicz-Waltz jako samodzielnego lidera mającego wsparcie w przywódcach partii, z ramienia której kandyduje na stanowisko prezydenta Warszawy.

 Agencja przygotowała ponadto okładkę programu wyborczego, ulotki oraz projekt okładki mapy „Warszawa moich marzeń” – insertu, który został umieszczony w Gazecie Wyborczej w pierwszym etapie działań.

Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Hanny Gronkiewicz-Waltz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl