Paulina Smaszcz-Kurzajewska nie jest już rzecznikiem prasowym nc+

Paulina Smaszcz-Kurzajewska zakończyła pracę w platformie nc+ na stanowisku rzecznika prasowego oraz dyrektora ds. PR i komunikacji zewnętrznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Jej obowiązki za pracę działu PR przejął tymczasowo Piotr Kaniowski, zatrudniony na stanowisku kierownika ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert.

Kaniowski będzie raportował bezpośrednio do Jacka Balickiego, który od 2014 roku jest wiceprezesem ds. marketingu nc+.

Smaszcz-Kurzajewska w nc+ od 2016 roku

Paulina Smaszcz-Kurzajewska pracowała w spółce ITI Neovision, operatorze platformy nc+, od stycznia 2016 roku. Ma ponad 20-letnie doświadczenie związane z działalnością w zakresie public relations i komunikacji. W dotychczasowej karierze zawodowej pracowała m.in. w PTK Centertel, Onecie oraz firmie Bayer, gdzie piastowała funkcje związane z komunikacją. Była także rzecznikiem prasowym polskiego oddziału Microsoft. W przeszłości pracowała jako prezenterka TVP2 i TVP1, była zatrudniona także w Polskim Radiu.

Piotr Kaniowski z nc+ związany jest od 2016 roku. Wcześniej przez dwa lata pracował w Grupie Onet-Ringier Axel Springer Polska, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego portalu Onet oraz odpowiadał za działania PR należące do Grupy serwisów internetowych, tytułów prasowych, usług online i oferty wideo. W przeszłości pracował m.in. w polskim oddziale firmy Microsoft.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami