Czasopismo adresowane jest do dzieci w wieku przedszkolnym oraz miłośników serialu animowanego o tym samym tytule, emitowanego na kanale dziecięcym Nickelodeon Junior.
W każdym numerze czytelnicy znajdą zadania rozwijające myślenie, spostrzegawczość i zdolności manualne dziecka. Mają również wspierać promocję bezpieczeństwa, pracy zespołowej i bohaterstwa. Magazyn będzie zawierać opowieści wspomagające naukę czytania, zagadki, gry i kolorowanki. „Psi Patrol” ma przynieść dzieciom zabawę oraz być sposobem na nudę, ale i promocją rozwijania takich wartości jak poczucie wspólnoty czy umiejętności interpersonalne. W pierwszym numerze rusza konkurs, w którym na miłośników Psiego Patrolu czekają nagrody.
W poszczególnych wydaniach na czytelników będzie czekać plakat, oraz zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będzie dołączona kierownica Rydera.

Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł. Pierwszy numer będzie dostępny od 14 sierpnia 2018 roku, będzie liczyć 32 strony. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.
Redaktor naczelną pisma jest Anetta Radziszewska.
„Paw Patrol. Psi Patrol” ukazuje się na licencji Spin Master PAW Production Inc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-pism-dzieciecych-kwiecien-2018-lego-ninjago-liderem,7171414815242369a ##
Wydawnictwo Egmont Polska
Nakładem Egmont Polska ukazują się takie czasopisma m.in. jak: „Auta”, „Bob Budowniczy”, „Kaczor Donald”, „Mój Kucyk Pony. My Little Pony”, „Kraina Lodu” czy „Kubuś i Przyjaciele”. Wydawnictwo Egmont Polska jest częścią Grupy Egmont.

Powstało w 1990 roku, a swoją działalność rozpoczęło od wydawania komiksów z Kaczorem Donaldem. Oprócz wydawania kilkudziesięciu tytułów prasowych, książek dla dzieci oraz komiksów, zajmuje się także produkcją gier planszowych. dla całej rodziny.











