„PC Format” nowym liderem wśród pism komputerowych, „Komputer Świat” z największym spadkiem

W kwietniu 2013 roku nowym liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach komputerowych został „PC Format”. Pismo to jako jedyne w zestawieniu zanotowało wzrost. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem komputerowego magazynu „PC Format” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 75 042 egz., czyli o 16,89 proc. więcej niż w kwietniu 2012 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej „PC Format” zajmował drugie miejsce, a teraz jako jedyny zanotował wzrost.

Z kolei na drugą pozycję spadł poświęcony grom magazyn „CD Action” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 73 380 egz., po spadku o 22,11 proc. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w kwietniu br. zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,31 proc. i ostatecznie wyniósł 32 019 egz.

W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 1,27 proc.) pochwalić się mógł „Chip” (Grupa Burda). Z kolei najwięcej stracił tutaj „CD Action” - było to 36,25 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu