SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peacock wystartuje 15 kwietnia 2020 roku. Abonament od 4,99 do 9,99 dolarów i wersja darmowa

Koncern NBCUniversal zapowiedział, że szykowany przez niego serwis VoD Peacock pojawi się na rynku 15 kwietnia 2020 roku. W ofercie znajdą się trzy wersje abonamentu - dwie typu premium za 4,99 i 9,99 dolara oraz możliwość darmowego korzystania z platformy w zamian za oglądanie reklam.

Article

Serwis VoD Peacock został oficjalnie zapowiedziany we wrześniu 2019 r. Platforma szykowana przez należący do koncernu Comcast NBCUniversal ma zaoferować widzom na początek ponad 15 tys. godzin seriali, filmów i programów telewizyjnych w najwyższej wersji abonamentu. Wśród nich będą m.in. serial „The Office”, który w związku z tym zniknie z oferty Netfliksa, a także odświeżona wersja serii „Battlestar Galactica”, którą wyreżyseruje Sam Esmail odpowiedzialny za serial „Mr. Robot”. Oprócz tego w bibliotece Peacock znajdą się też oryginalne produkcje powstające na zamówienie tego serwisu.

Wśród seriali oferowanych w Peacock znajdą się:
„Prawo i porządek”, „Prawo i porządek: sekcja specjalna”, „Prawo i porządek: zbrodniczy zamiar”, „Chicago Fire”, „Chicago P.D.”, „Chicago Med”, „Yellowstone”, „Dwóch i pół”, „George Lopez”, „Rockefeller Plaza 30”, „Bates Motel”, „Battlestar Galactica”, „Brooklyn 9-9”, „Zdrówko!”, „Świat według Chrisleya”, „Kamuflaż”, „Downton Abbey”, „Wszyscy kochają Raymonda”, „Frasier”, „Friday Night Lights”, „House”, „Z kamerą u Kardashianów”, „Diabli nadali”, „Świat według Bundych”, „Detektyw Monk”, „Biuro”, „Parks and Recreation”, „Spokojnie, tatuśku”, „Świry”, „Bananowy doktor”, „Saturday Night Live”, „Superstore”, „Will i Grace” i „Ciekawski George”.

Oferta filmów w Peacock obejmie takie tytuły, jak m.in.:
„Szybcy i wściekli 9”, „Park Jurajski 3”, „American Pie”, „Druhny”, „Wpadka”, „Poznaj mojego tatę”, „Poznaj moich rodziców”, „Piękny umysł”, „Powrót do przyszłości”, „Tajemnica Brokeback Mountain”, „Kasyno”, „Witaj w klubie”, „Rób, co należy”, „Erin Brockovich”, „E.T.”, „Pole marzeń”, „Szczęki”, „Klub winowajców”, „Jak ukraść Księżyc”, „Trolle 2”, „Dzieciak rządzi 2”, „Krudowie 2”, „Shrek”, seria filmów z Bournem, produkcje „Szybcy i wściekli” czy seria filmów o Harrym Potterze.

Trzy wersje abonamentu

Teraz NBCUniversal poinformował, że start Peacocka zaplanowano na 15 kwietnia 2020 r. Początkowo platforma pojawi się na rynku w USA, później serwis ma zostać wprowadzony także do innych krajów, jednak bliższych danych na ten temat na razie nie podano.

Według zapowiedzi dostęp do Peacocka będzie możliwy w trzech wariantach różniących się ceną, warunkami i ofertą.

W ramach darmowej wersji Peacock Free użytkownicy będą mogli korzystać z serwisu bez żadnych opłat. Na początek otrzymają dostęp do 7,5 tys. godzin filmów, seriali i programów produkowanych zarówno przez NBC, jak i wytwórnię Universal. W bibliotece znajdą się m.in. serial „The Office”, seria filmów o Harrym Potterze czy też show Saturday Night Live. Użytkownicy darmowej wersji Peacocka będą też oglądać reklamy prezentowane w blokach trwających od 3 do 5 minut.

Kolejna oferta to abonament Peacock Premium kosztujący 4,99 dol. miesięcznie. W ramach tej subskrypcji można będzie oglądać ponad 15 tys. godzin treści złożonych z filmów, seriali i programów telewizyjnych. W tej wersji także będą emitowane reklamy, choć według zapowiedzi w mniejszym wymiarze niż przy dostępie darmowym. Użytkownicy będą mogli wyłączyć całkowicie reklamy po dodatkowej opłacie w wysokości 5 dol.

Dostęp do Peacocka wersji 4,99 dol. będzie możliwy bez dodatkowych opłat dla obecnych abonentów usług oferowanych przez Comcast. Ta oferta potencjalnie obejmie 24 mln użytkowników w USA.

Droższa wersja subskrypcji w Peacock Premium będzie kosztować miesięcznie 9,99 dol. Pozwoli ona na dostęp do pełnego katalogu treści (15 tys. godzin) bez konieczności oglądania reklam.

2 mld dol. na oryginalne treści

Oprócz filmów i seriali w wersjach premium Peacocka znajdą się także treści o charakterze sportowym. Przewidziano m.in. transmisje meczów Premier League, rozgrywek golfowych, a także bloki specjalnych programów związanych z Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio (24 lipca – 9 sierpnia 2020 r.).

Comcast zapowiedział, że w ciągu dwóch lat wyda 2 mld dol. na oryginalne treści w serwisie Peacock. Platforma według planów ma zacząć przynosić zyski za 5 lat, zaś w 2024 r. osiągnąć poziom 30 – 35 mln aktywnych użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Peacock wystartuje 15 kwietnia 2020 roku. Abonament od 4,99 do 9,99 dolarów i wersja darmowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl