SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Piekielny hotel” miał tylko 1,2 mln widzów. TVN przegrał z konkurencją

Prowadzony przez Małgorzatę Rozenek program „Piekielny hotel” oglądało średnio 1,2 mln osób. TVN w czasie emisji serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami, a wpływy reklamowe wyniosły 9,21 mln zł.

Fot. Przemek Swiderski / East NewsArticle

Reality-show „Piekielny hotel” emitowany był na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 15 marca do 24 maja br. Pierwszą serię formatu śledziło średnio 1,16 mln widzów. Przełożyło się to na 9 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu prowadzonego przez Małgorzatę Rozenek. Oglądało go średnio 1,81 mln osób.

TVN w czasie emisji „Piekielnego hotelu” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, nadający wówczas reality-show „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”, co przełożyło się na 16,62 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła Jedynka (powtórki „Strażaków” i muzyczny teleturniej „Jaka to melodia?”; 14,21 proc.), a trzecia była Dwójka (gł. „Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,04 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był drugi za Polsatem, a dalej uplasowały się: TVP1 i TVP2.

Oglądalność konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 149 595

16,62%

19,16%

TVP1

1 837 449

14,21%

8,16%

TVP2

1 298 027

10,04%

6,10%

TVN - Piekielny hotel

1 163 847

9,00%

13,18%

Program przyniósł stacji TVN 9,21 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów). TVN na razie nie informuje, czy powstanie kolejna seria reality-show.

W programie „Piekielny hotel” Małgorzata Rozenek przeprowadzała metamorfozy podupadających hoteli, pensjonatów i gospodarstw agroturystycznych. Format wyprodukowała firma Golden Media Polska (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Piekielny hotel” miał tylko 1,2 mln widzów. TVN przegrał z konkurencją

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gosc
Ale naprawdę kogoś to dziwi?
Kolejny format "zabity" przez TVN z powodu beznadziejnej prowadzącej i tyle
odpowiedź
User
Staszek
Zgadzam się z przedmówcą. Format ciekawy, ale prowadząca go wykończyła. To przeciwieństwo Katarzyny Dowbor w Naszym nowym Domu.
odpowiedź
User
pavv
Ta Pani Ładna to mogłaby prowadzić program "Piekielne Szpilki", albo "Piekielny Lakier do Paznokci", a nie "Piekielny Hotel". Dlaczogo? A no dlatego, że pojęcia nie ma o tym co ma zrobić i gdyby nie ekipa to by nic sama nie zrobiła. Zresztą podobnie jest z Dowbor. Śmieszy mnie jak bierze młotek czy wiertarkę i nagle roboty ruszają z kopyta i wszystko się udaje w 5 dni zrobić. Ciekawe ile zajmują poprawki niedoróbek.
odpowiedź
User
g
Większy dekolt i bym oglądał.
odpowiedź
User
swte
Kolejna porażka wiosennej ramówki. Nie rób scen i Mąż czy nie mąż też przegrywali z konkurencją. Czyli ten format z panią Perfekcyjną, pewnie też spadnie z anteny. Mamy Cię! to kolejna tragedia także...
odpowiedź