PKO BP z nowym hasłem, Joanna Kulig w reklamach

PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię reklamową pod swoim nowym hasłem głównym: „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. W reklamach występuje aktorka Joanna Kulig.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
PKO BP z nowym hasłem, Joanna Kulig w reklamach
Joanna Kulig z reklamie PKO BP

- W PKO Banku Polskim każdy z prawie 12 milionów klientów jest tak samo ważny. Dlatego mimo, że w najnowszych kampaniach bierze udział Joanna Kulig, pierwszoplanowe role grają w nich potrzeby naszych klientów. Każdy nasz klient ma własny, osobisty PKO Bank Polski zawsze pod ręką w swoim telefonie i korzysta z niego tak jak chce. Dodatkowo zawsze jeśli potrzebuje wsparcia, nasze oddziały i doradcy są otwarci i gotowi do dzielenia się wiedzą na temat produktów i usług - tłumaczy Marek Kozłowski, dyrektor departamentu marketingu w PKO BP.

W ramach nowej strategii marketingowej PKO BP chce przede wszystkim pokazać, że klient i jego potrzeby są w centrum zainteresowania, a bank jest narzędziem dostarczjącym mu rozwiązania do codziennego zarządzania pieniędzmi. Jest bankiem dopasowanym do indywidualnych wymagań klienta, otwartym na jego oczekiwania, a przed wszystkim wygodnym i wiarygodnym w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych.

- Chcemy w naszych reklamach podpowiadać klientom rozwiązania, które mogą być dla nich przydatne, szczególnie w trakcie trwających ferii zimowych – kiedy trzeba kupić walutę pod ręką jest kantor internetowy, kiedy chwilowo „zniknęła" gdzieś karta od razu można ją zablokować i w dowolnej chwili odblokować jak ją znajdziemy. Nie chcemy się narzucać klientom, ale wiemy, że ci którzy już korzystają z naszych rozwiązań, bardzo sobie je chwalą, dlatego z czystym sumieniem możemy polecać sprawdzenie co dzisiaj oferuje PKO Bank Polski - opisuje Marek Kozłowski.

Poprzednie hasło główne PKO BP brzmiało „Dzień dobry”.

Startująca właśnie kampania, w której Joanna Kulig wciela się w królową w zimowej krainie, podkreśla dopasowanie usług PKO BP do codziennych potrzeb klientów. 30-sekundowy spot reklamowy promuje oferowany przez bank kantor internetowy, 15-sekundowy spot przedstawia funkcję czasowego zablokowania i odblokowania karty, a reklamy w internecie prezentują zalety płatności zbliżeniowych

Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinach i internecie, potrwa do 26 lutego. Została przygotowana we współpracy z agencją kreatywną AWX.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu