SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP z nowym hasłem, Joanna Kulig w reklamach

PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię reklamową pod swoim nowym hasłem głównym: „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. W reklamach występuje aktorka Joanna Kulig.

Joanna Kulig z reklamie PKO BPJoanna Kulig z reklamie PKO BP

- W PKO Banku Polskim każdy z prawie 12 milionów klientów jest tak samo ważny. Dlatego mimo, że w najnowszych kampaniach bierze udział Joanna Kulig, pierwszoplanowe role grają w nich potrzeby naszych klientów. Każdy nasz klient ma własny, osobisty PKO Bank Polski zawsze pod ręką w swoim telefonie i korzysta z niego tak jak chce. Dodatkowo zawsze jeśli potrzebuje wsparcia, nasze oddziały i doradcy są otwarci i gotowi do dzielenia się wiedzą na temat produktów i usług - tłumaczy Marek Kozłowski, dyrektor departamentu marketingu w PKO BP.

W ramach nowej strategii marketingowej PKO BP chce przede wszystkim pokazać, że klient i jego potrzeby są w centrum zainteresowania, a bank jest narzędziem dostarczjącym mu rozwiązania do codziennego zarządzania pieniędzmi. Jest bankiem dopasowanym do indywidualnych wymagań klienta, otwartym na jego oczekiwania, a przed wszystkim wygodnym i wiarygodnym w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych.

 

- Chcemy w naszych reklamach podpowiadać klientom rozwiązania, które mogą być dla nich przydatne, szczególnie w trakcie trwających ferii zimowych – kiedy trzeba kupić walutę pod ręką jest kantor internetowy, kiedy chwilowo „zniknęła" gdzieś karta od razu można ją zablokować i w dowolnej chwili odblokować jak ją znajdziemy. Nie chcemy się narzucać klientom, ale wiemy, że ci którzy już korzystają z naszych rozwiązań, bardzo sobie je chwalą, dlatego z czystym sumieniem możemy polecać sprawdzenie co dzisiaj oferuje PKO Bank Polski - opisuje Marek Kozłowski.

Poprzednie hasło główne PKO BP brzmiało „Dzień dobry”.

 

Startująca właśnie kampania, w której Joanna Kulig wciela się w królową w zimowej krainie, podkreśla dopasowanie usług PKO BP do codziennych potrzeb klientów. 30-sekundowy spot reklamowy promuje oferowany przez bank kantor internetowy, 15-sekundowy spot przedstawia funkcję czasowego zablokowania i odblokowania karty, a reklamy w internecie prezentują zalety płatności zbliżeniowych

Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinach i internecie, potrwa do 26 lutego. Została przygotowana we współpracy z agencją kreatywną AWX.

Dołącz do dyskusji: PKO BP z nowym hasłem, Joanna Kulig w reklamach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasia
W reklamie jest coś o dywidendzie?
odpowiedź
User
:)
W reklamie jest coś o dywidendzie?

Nie ma. Ale może za rok będzie. To znaczy w reklamie.
odpowiedź