Play znów reklamuje się jako 5G Ready. „Nie obowiązuje zakaz używania tego oznaczenia”

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kolejną wizerunkową kampanię, w której promuje się pod hasłem „5G Ready”. Wiosną ub.r. została pozwana w sprawie tego sloganu przez T-Mobile Polska. - Na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - zapewnia biuro prasowe Play.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Play podkreśla postępy operatora w rozbudowie sieci działającej w standardzie określonym jako 5G Ready. Obecnie jest ona dostępna już dla 18 proc. mieszkańców Polski - nie tylko w największych ośrodkach miejskich, lecz także mniejszych miejscowościach.

Co konkretnie oznacza 5G Ready? Play tłumaczy, że to sieć LTE-Advanced działająca z jednoczesnym użyciem kilku technologii radiowych najnowszej generacji: MIMO 4×4, agregacja częstotliwości, modulacja 256QAM, synchronizacja fazy i Cloud Air.

W reklamach występują gwiazdy promujące już wcześniej Play: Kuba Wojewódzki, Joanna Krupa, Margaret, Kuba Błaszczykowski i Martyna Wojciechowska. Pokazywani są w różnych sceneriach: od centrum dużego miasta po szczyt górski.

 

Nie obowiązuje zakaz, o który wnioskował T-Mobile

Pierwszą kampanię pod hasłem „5G Ready” Play zaczął w marcu br. (wtedy zasięg tego standardu u operatora wynosił 11 proc. populacji). Szybko zareagowały na to konkurencyjne telekomy, zarzucając firmie, że bezpodstawnie posługuje się marką 5G.

Orange Polska i T-Mobile Polska informowały o złożeniu pozwów sądowych dotyczących nieuczciwej konkurencji. Ta druga firma złożyła też wniosek, żeby w ramach zabezpieczenia jej powództwa zakazać Playowi używania określenia 5G Ready. Sąd przychylił się do wniosku, w związku z czym Play musiał w kwietniu wstrzymać kampanię.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-na-rachunku-play-jak-oplacic-cena,7170840183355521a ##

Na jakim etapie jest proces sądowy z T-Mobile, skoro Play wznawia akcję reklamującą 5G Ready? - W tej chwili mogę powiedzieć tylko, że na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play. Dodała, że firma nie dostała żadnego pozwu w sprawie tej marki od Orange Polska.

Biuro prasowe T-Mobile nie odpowiedziało na nasze pytania

Play reklamuje też „najszybszy internet mobilny”

W nowej kampanii Play podkreśla też, że oferuje „najszybszy internet mobilny w Polsce”. Firma powołuje się na średnią z pomiarów pobierania danych realizowanych przez Speedtest.pl od grudnia ub. do maja br.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, internet, prasę oraz outdoor.

grafika

W połowie września Play zaczął reklamować nową ofertę Homebox TV, obejmującą usługę telefoniczną, internet mobilny i pakiety stacji telewizyjnych. Bohaterami kampanii są Magdalena Cielecka i Kuba Wojewódzki.

Natomiast ofertę Biznex Box Pro w Play promuje Zbigniew Boniek.

grafika

Za obsługę komunikacji marketingowej Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style