SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Play: droższe abonamenty S, M i L z większymi pakietami internetowymi, Krzysztof Piątek zareklamuje Homebox

Sieć telekomunikacyjna Play podwyższyła pakiety internetowe i ceny w dotychczasowych planach abonamentowych S, M i L oraz wprowadziła nowy plan Homebox z nielimitowanym internetem. Będzie to wspierać kampania reklamowa z udziałem piłkarza Krzysztofa Piątka.

Article

W ramach planu Homebox użytkownik ma nielimitowany internet w smartfonie (35 GB miesięcznie z pełną prędkością), a także z osobną kartą SIM do wykorzystania w innym urządzeniu mobilnym (150 GB z pełną prędkością). Ponadto może korzystać z pakietu podstawowego Play Now, 6 miesięcy bez opłat w Tidal, a także - tak samo jak w innych planach abonamentowych - z nielimitowanych połączeń, SMS-ów i MMS-ów w kraju oraz w ramach roamingu w Unii Europejskiej.

W wariancie dla jednego użytkownika (opcja Solo) Homebox kosztuje 75 zł miesięcznie, dla dwóch (Duet) - po 60 zł na osobę, a w wariancie Rodzina - po 50 zł.

Droższe plany S, M i L z większymi pakietami internetowymi

Ponadto Play zwiększył paczki internetowe dostępne w dotychczasowych planach abonamentowych. W S ten pakiet wynosi teraz 7 GB (poprzednio było to 5 GB), w M - 20 GB (dotychczas 10 GB), a w L - 35 GB (o 5 GB więcej niż poprzednio).

Jednocześnie wzrosły ceny tych planów. W przypadku planu S stawka w każdym wariancie wzrosła o 5 zł - do 35 zł za Solo , 30 zł za Duet i 25 zł za Rodzinę. Także o 5 zł wzrosły ceny w planie M: z 50 do 55 zł w opcji Solo, z 40 do 45 zł w Duecie, a z 35 do 40 zł w Rodzinie. Natomiast w przypadku planu L stawkę w opcji Solo zwiększono z 60 do 70 zł, w opcji Duet - z 45 do 55 zł, a w opcji Rodzina - z 40 do 45 zł.

- Zmienia się sposób korzystania z urządzeń mobilnych, stale rośnie zapotrzebowanie na szybki internet wysokiej jakości i użytkownicy wykorzystują coraz więcej danych. Play wprost odpowiada na te ewoluujące preferencje konsumentów pod kątem sieciowym oraz ofertowym - komentuje Jean Marc Harion prezes Play Communication.

- Już od wielu miesięcy Play jest numerem 1 w rankingu speedtest.pl, zapewniając swoim użytkownikom średnią prędkość internetu mobilnego we własnej sieci na poziomie 24,37 Mb/s w kwietniu. A teraz, chcąc zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenie naszej sieci wprowadzamy większe pakiety danych. Stąd też zupełnie nowa oferta Play Homebox - superszybki internet w telefonie dla każdego i dodatkowa karta SIM z internetem do domu, do tabletu lub innych urządzeń wedle indywidualnych potrzeb - dodaje.

Promocja z rabatem na drugi smartfon, Krzysztof Piątek w reklamach

Nowy plan abonamentowy będzie wspierać promocja, w której po wykupieniu Play Homebox w formule Duet lub Rodzina klient otrzymuje 500 zł zniżki na drugi smartfon. Można skorzystać z jednego z rekomendowanych zestawów lub stworzyć własny np. z elektryczną hulajnogą.

W kampanii reklamowej tej oferty wystąpi piłkarz Krzysztof Piątek, który zyskiwał popularność od jesieni ub.r. dzięki świetnej grze w lidze włoskiej, a od stycznia jest o nim jeszcze głośniej, po tym jak przeszedł do AC Milan.

W maju br. Piątek został ambasadorem marketingowym napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee, wody mineralnej Kinga Pienińska i produktów bezglutenowych Sonko, a niedawno wystąpił w reklamie serialu Netflixa „Dom z papieru”.

W niedawnej kampanii Play, promującej Junior Box, gwiazdą była piosenkarka Roksana Węgiel, a we wcześniejszej, reklamującej Play Now TV wystąpili Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi. Sieć promowali też byli i obecni sportowcy, m.in. Adam Małysz (w tegorocznej kampanii pojawił się z żoną i córką), Krzysztof Hołowczyc, Kuba Błaszczykowski i Zbigniew Boniek.

Na koniec marca br. Play miał 12,666 mln aktywnych użytkowników. W minionym kwartale telekom zanotował wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play: droższe abonamenty S, M i L z większymi pakietami internetowymi, Krzysztof Piątek zareklamuje Homebox

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Podam Playa do UOKiK za ciągłe wykorzystywanie pojęcia "nielimitowany Internet" mimo zapisu o tym, że pełna prędkość jest tylko przy określonym transferze
7 2
odpowiedź
User
SS
Podam Playa do UOKiK za ciągłe wykorzystywanie pojęcia "nielimitowany Internet" mimo zapisu o tym, że pełna prędkość jest tylko przy określonym transferze


Nawet po wyczerpaniu pakietu internetu wciąż możesz z niego korzystać, więc tak - jest nielimitowany. UOKiK będzie miało więc niezły polew z twojej januszerki. :)
3 3
odpowiedź
User
bart
Żal mi ludzi, którzy uważają, że oferty na abonament są w czymkolwiek lepsze i tańsze niż oferty na kartę. NIE SĄ.
8 0
odpowiedź