Margaret i Grzegorz Hyży reklamują „idealny prezenty na Święta” w Play (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play rozpoczęła bożonarodzeniową promocję. Wspiera ją kampania reklamowa, w której występują piosenkarze Margaret i Grzegorz Hyży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Margaret i Grzegorz Hyży reklamują „idealny prezenty na Święta” w Play (wideo)

W ramach promocji abonament w Play kosztuje już od 20 zł (za pierwszy numer w pełnej grupie Pokolenia S, przy uwzględnieniu łącznie 10 zł rabatów miesięcznie za e-fakturę, terminowe płatności i zgody marketingowe).

Ponadto w niektórych planach taryfowych już za złotówkę dostępne są promocyjne zestawy urządzeń: smartfon Xiaomi Mi 9 lite z opaską Mi Smart Band 4, Samsung Galaxy A70 z dostępem do platformy Tidal przez 6 miesięcy (w ofercie Play M z dopłatą 50 zł miesięcznie), Play Now TV od 10 zł miesięcznie z pakietem HBO GO przez 6 miesięcy bez dodatkowych opłat (z 10 zł rabatów za e-fakturę, terminowe płatności i zgody marketingowe i 15 zł za jednoczesne korzystania z usługi głosowej).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-24-platnosci-przez-apple-pay-google-pay-i-blika-jak-to-dziala,7170815205049985a ##

grafika

Gwiazdami kampanii reklamującej tę ofertę są piosenkarze Margaret i Grzegorz Hyży. W spotach wspólnie wykonują piosenkę bożonarodzeniową „Let it snow”.

Margaret w reklamach Play pojawia się od 2014 roku. Dotychczas promowała przede wszystkim oferty na kartę, w pierwszych kampaniach występowała z Dawidem Podsiadło. Jest też jedną z gwiazd prowadzonej obecnie kampanii 5G Ready.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklamy-5g-ready-sieci-play-naduzywaja-zaufania-odbiorcow-skarga-kara-opinie,7170821764609665a ##

Natomiast dla Grzegorza Hyżego to pierwszy udział w reklamie Play. W poprzednich kampaniach sieci Kuba Wojewódzki i Magdalena Cielecka promowali ofertę Homebox TV, a Zbigniew Boniek - Bines Box Pro.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, kina, outdoor oraz punkty sprzedaży.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).

grafika

Play z nowym szefem marketingu, chce wyemitować obligacje za 2 mld zł

grafika

Na początku października z funkcji członka zarządu ds. marketingu w P4 zrezygnował Michał Sobolewski. Z początkiem listopada to stanowisko obejął Mikkel Noesgaard, poprzednio związany z Telenor Group.

Pod koniec października firma ogłosiła, że zamierza ustanowić program emisji obligacji o wartości do 2 mld zł. Papiery dłużne zostaną wyemitowane na okres od roku do 7 lat, będą notowane na rynku giełdowym Catalyst lub BondSpot.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"