Plusssz Active: Wiedza lekkostrawna

W prasie, radiu i na uczelniach wyższych jest prowadzona kampaniareklamowa Plusssz Active. Akcja pod hasłem "Wiedza lekkostrawna"jest skierowana do studentów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa suplementu diety Plusssz Active podkreśla, żeto skuteczny środek na szybkie przyswajanie informacji z zajęć iwykładów. Żartobliwa kreacja skierowana do studentów pokazujeprzygotowania do egzaminów z matematyki i biologii wraz z hasłem"Wiedza lekkostrawna".Akcja od 9 maja jest prowadzona w prasie (Joy, Cosmopolitan,Avanti, Glamour, Newsweek, CKM, National Geographic, MetroStudenckie, Laif, Max Magazine, Activist), radiu oraz na uczelniachwyższych (plakaty). Kreację kampanii - zaplanowanej do czerwca -przygotowała agencja reklamowa Paralotna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową