'Po prostu PR' dla makaronów

Agencji 'Po prostu PR' powierzono kreowanie wizerunku makaronów Agnesi i Misura w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od połowy listopada 'Po prostu PR' odpowiedzialna jest za kreowanie wizerunku makaronów Agnesi i Misura w ogólnopolskich mediach kulinarnych, kobiecych, poradnikowych, lifestyle’owych i branżowych, a także w prasie lokalnej. Istotny nacisk położony zostanie także na zaistnienie obu marek w portalach internetowych o tematyce kulinarnej, zdrowotnej i fitnesowej. Priorytetowym zadaniem agencji będzie stworzenie polityki informacyjnej brandów w celu zbudowania i pielęgnowania dobrych relacji z dziennikarzami.

Agnesi to jedna z najbardziej znanych na świecie marek makaronów. Misura to producent pełnoziarnistych makaronów i ciastek.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"