SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Początek letniej promocji marki Carlsberg

Na początku sierpnia ruszyła letnia promocja piwa Carlsberg

Na początku sierpnia ruszyła letnia promocja piwa Carlsberg. Jest ona integralną częścią kampanii zapoczątkowanej filmem reklamowym „Metro”, emitowanym na antenie TVP1, TVP2 i TVN od 11 lipca.

Organizatorzy promocji przygotowali wiele atrakcji kusząc wartościowymi nagrodami.

Zasady promocji są proste: konsumenci znajdą pod promocyjnymi kapslami, kluczykami puszek i na kuponach otrzymanych w punktach gastronomicznych specjalne kody. Zadaniem konsumenta jest wysłanie SMSem czterech różnych kodów na wskazany numer. Każdego tygodnia – do czasu zakończenia promocji – na pierwsze 300 osób, które wyślą poprawnego SMSa, czekać będą zielone czapeczki Carlsberga.

Ale to nie wszystko... W każdy poniedziałek uczestnicy zabawy otrzymają, przesłane SMSem, pytanie konkursowe. Pierwsza osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi, otrzyma Paszport do świata Carlsberga, czyli voucher na wyjazd w dowolne miejsce na świecie. Na kolejne osoby, które wyślą poprawne odpowiedzi, czekają zestawy walizek Samsonite oraz karty pre-paid Visa.

Na potrzeby letniej promocji przygotowano szeroką gamę materiałów POS. Plakaty, ulotki, flagietki oraz inne POSy będą informować o jej szczegółach, a także zachęcać do sięgnięcia po charakterystycznego – zielonego Carlsberga.

Jesteśmy przekonani, że odpowiednio dobrana i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa, nasz upór w działaniu, akcja promocyjna wsparta spotem reklamowym, przyczynią się do powtórzenia ubiegłorocznego sukcesu piwa. Carlsberg odnotował wówczas – w stosunku do 2001 roku – aż 671 % wzrost sprzedaży. Naszym celem jest zbudowanie wizerunku nowoczesnego międzynarodowego piwa w segmencie super premium - mówi Anna Rogalska – Marketing Manager Marek Ogólnopolskich w Grupie Carlsberg Okocim. Wierzymy, że za sprawą letniej promocji utrwalimy pozycję marki Carlsberg w świadomości konsumentów – dodaje Marcin Sędziak – Junior Brand Manager Marki Carlsberg.

Kampania Paszport do świata Carlsberga – prawdopodobnie 01 najlepszego piwa na świecie – potrwa do 26 października.

Dołącz do dyskusji: Początek letniej promocji marki Carlsberg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl