Poczta Polska reklamuje aplikację mobilną Envelo (wideo)

Wystartowała kolejna kampania reklamowa usług Envelo oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Blueberry i Codemedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Poczta Polska reklamuje aplikację mobilną Envelo (wideo)

Nowe reklamy Envelo pokazują jej aplikację mobilną (działającą na systemach Android, iOS oraz Windows Phone), dzięki którym z każdego miejsca na świecie można nadać pocztówkę online, dostarczaną w formie tradycyjnej.

- Animacja pokazuje, jak można nadać z aplikacji wakacyjną neokartkę z własnym zdjęciem. W spocie podkreślone zostały przede wszystkim główne zalety usługi: wygoda i oszczędność czasu - opisuje Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe należącej do grupy kapitałowej Poczta Polska.

Przypomnijmy, że oferta Envelo została wprowadzona jesienią ub.r. (zobacz szczegóły).

Kampania zaczęła się 11 lipca i potrwa do końca lipca. Obejmuje 73 kanały telewizyjne, m.in. TVN i stacje tematyczne z oferty Polsatu, Atmediów, TVN i TVP.

Z kolei w reklamach outdoorowych prezentowany jest neoznaczek, czyli dostępny na Envelo znaczek do samodzielnego wydruku, który można ozdobić własnym zdjęciem lub grafiką. Ta część kampanii jest skierowana także do klientów biznesowych, którzy na neoznaczku mogą umieścić swoje logo. Obejmuje citylighty w centrum Warszawy.

grafika

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Blueberry, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3