Podwyżka abonamentu Cyfrowego Polsatu

Od 1 lutego 2007 roku platforma Cyfrowy Polsat wprowadza podwyżki za dostęp do pakietów dodatkowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pakiet Film, w skład którego będzie wchodzić 7 kanałów: AXN Crime, AXN Sci-Fi, Zone Europa, Zone Romantica, Kino Polska, Fox Life (od 4 stycznia 2007 r.) i nowy kanał filmowy (nazwa zostanie podana w styczniu a wprowadzony będzie od marca 2007 r.), od 1 lutego 2007 r. będzie kosztował 15,80 zł miesięcznie (obecnie 5,90zł).

Nowa cena pakietu Sport (Polsat Sport Extra, ESPN Classic Sport, Extreme Sports Channel i Eurosport 2) wyniesie 13,90 zł miesięcznie (dotychczas 8,90zł). Pakiet Cinemaxbędzie można oglądać płacąc 15 zł miesięcznie (teraz 14,90zł). Ceny pakietów tematycznych Bajeczka (Boomerang i Jetix Play) i Muzyka (MTV Polska,VH 1 Polska)pozostaną bez zmian, odpowiednio 5,20 zł i 4,90 zł miesięcznie.

Od 1 lutego 2007 r. w ofercie Cyfrowego Polsatu będzie dostępny nowy pakiet Relax Mix Film. Będzie go tworzyć pięć pakietów tematycznych, zwierających łącznie 17  kanałów. Nowy pakiet, którego cena wynosi 54,80 zł miesięcznie, platforma zaproponuje klientom w pierwszym okresie z 45% zniżką - w  cenie 29,90 zł miesięcznie.

Zmiany w ofercie platformy Cyfrowy Polsat będą obowiązywać od 1 lutego 2007 r.

Na polskim rynku działają trzy platformy cyfrowe: Cyfrowy Polsat (milion abonentów), Cyfra+ (900 000 abonentów) i "n" (45 tys. abonentów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS