SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Polityka" i "Angora" zwiększają sprzedaż

"Polityka" zwiększa przewagę nad "Newsweekiem" i "Wprost". Mizerna sprzedaż "Ozonu".

Pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii w styczniu 2006 roku zachowała "Polityka" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowany dla wortalu Wirtualnemedia.pl.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy)  wyniosła 171 180 egz. (wzrost o 1 proc. w porównaniu z 2005 rokiem). Drugie miejsce zajął "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 152 298 egz. (spadek o 8 proc.),

Na trzecim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 4 proc. spadek sprzedaży.

Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego" oraz bardzo słaby wynik tygodnika "Ozon".

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora", wyprzedzając "Forum".

 

styczeń

2006 2005
Polityka 171180 170684
Newsweek 152298 164650
Wprost 147631 152411
Gość Niedzielny 120047 115478
Przekrój 82596 85411
Przegląd 33269 34064
Ozon 25235 -
Tygodnik Powszechny 21031 19438

Angora 279136 250768
Forum 20600 21116

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Polityka" i "Angora" zwiększają sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl