SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv

W listopadzie br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad telewizją Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.

fot. Shutterstock.comArticle

Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 21,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 13,73 proc. do 0,44 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni udział w listopadzie br. uplasował się na poziomie 0,14 proc. (bez zmian w porównaniu do listopada ub.r.).

Poza podium spadł kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał w ciągu roku o 27,78 proc. do poziomu 0,13 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).

Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 7. na 10.

Stacja

Wszyscy 4+

listopad 2014

listopad 2015

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polo TV

45 241

0,64%

55 614

0,78%

Eska TV

35 995

0,51%

31 295

0,44%

Disco Polo Music

9 606

0,14%

10 324

0,14%

4FUN.TV

12 497

0,18%

9 416

0,13%

Stars.tv

5 021

0,07%

4 977

0,07%

Kino Polska Muzyka

6 834

0,10%

4 857

0,07%

VIVA Polska

6 991

0,10%

4 629

0,06%

Vox Music TV

1 050

0,01%

4 196

0,06%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

2 541

0,04%

4 127

0,06%

ITV

6 054

0,09%

2 945

0,04%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

2 699

0,04%

2 584

0,04%

Power TV

2 527

0,04%

2 463

0,03%

VH 1

1 290

0,02%

908

0,01%

Muzo.tv

811

0,01%

707

0,01%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,79 proc., wyniósł 1,22 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,80 proc. udziału, w dół o 9,09 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,26 proc.; - 18,75 proc.).

Największym wzrostem (o 333,33 proc. do 0,13 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (61,54 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,05 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

listopad 2014

listopad 2015

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polo TV

25 981

0,94%

34 846

1,22%

Eska TV

24 295

0,88%

22 905

0,80%

4FUN.TV

8 745

0,32%

7 462

0,26%

Disco Polo Music

5 595

0,20%

7 048

0,25%

Stars.tv

2 719

0,10%

3 944

0,14%

Vox Music TV

728

0,03%

3 637

0,13%

VIVA Polska

4 670

0,17%

3 320

0,12%

Kino Polska Muzyka

4 604

0,17%

3 160

0,11%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

1 333

0,05%

3 009

0,11%

Power TV

2 135

0,08%

1 988

0,07%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

1 944

0,07%

1 961

0,07%

ITV

3 639

0,13%

1 540

0,05%

VH 1

990

0,04%

720

0,03%

Muzo.tv

516

0,02%

546

0,02%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mira
Polacy to naród głuchych na muzykę (proszę nie mylić muzyki z disco-polo).
odpowiedź
User
Tom
Eska Tv to straszny gniot. W koło te same piosenki. Szkoda, że nie otworzą się na starsze kawałki tak, jak zrobiła to VIVA.
odpowiedź
User
pablo
taki typowo kukizowo pisowki target, wiejska dyskoteka z disco polo a w niedzielę kościółek... Strasznie upodlonym narodem jesteśmy.
odpowiedź