Polo TV na czele kanałów muzycznych, zyskują iTV i MTV Polska

W lipcu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych zostało Polo TV, spychając na drugie miejsce stację Eska TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał iTV, wzrost zanotował też kanał MTV Polska.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział w rynku telewizyjnym kanału Polo TV w lipcu 2013 roku wyniósł 1 proc. W stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 80,7 proc. Stacja ta nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła Eska TV, której udział zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 80,8 proc. i ostatecznie wyniósł 0,85 proc. Stacja ta również dostępna jest naziemnie na MUX-1.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansował kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał jednak o 17,9 proc. do poziomu 0,30 proc.

Natomiast z miejsca trzeciego na czwarte spadła Viva Polska. W zeszłym miesiącu jej wynik również wyniósł 0,30 proc., ale po spadku o 35,5 proc.

Na dziewiątej pozycji znalazła się nadająca od października ub.r., a monitorowana od marca br. stacja muzyczna Stars.tv, dostępna niekodowanie z satelity Hot Bird i w małych kablówkach. Jej udział w badanym miesiącu wyniósł 0,04 proc.

Z kolei największy spadek odnotowała plasująca się na ostatnim miejscu w zestawieniu stacja Kino Polska Muzyka. Jej udział zmniejszył się bowiem o 60,6 proc. do ponad 0,01 proc.

Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera zajęło MTV Polska, którego udział po wzroście o 3,8 proc. wyniósł 0,17 proc.

Natomiast wynik konkurencyjnego AXN Spin to 0,02 proc. Stacja ta jednak nadaje dopiero od stycznia ub.r., zaś do pomiaru telemetrycznego kanał ten włączony został w styczniu br.

Zasięg techniczny AXN Spin wynosi ponadto ok. 13,9 proc. gospodarstw domowych i jest znacznie mniejszy od zasięgu MTV Polska (50,6 proc.).

Z kolei w grupie widzów w wieku 13-29 lat liderem w lipcu br. była stacja Eska TV, której udział wzrósł tutaj o 93,6 proc. do poziomu 2,75 proc. Z miejsca czwartego na drugie awansowało Polo TV (1,84 proc. udziału, do góry o 154,3 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (1,03 proc., - 6,2 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu (aż o 194,4 proc.) pochwalić się mógł kanał Rebel.tv. Z kolei najwięcej straciła stacja VH1 - było to 40,9 proc.

Najchętniej oglądaną pozycją w kanałach muzycznych w lipcu 2013 roku był festiwal „Disco Hit Festival Kobylnica”, który na antenie Polo TV obejrzało 219 tys. widzów. Ogółem pozycje z anteny tej stacji w zestawieniu dziesięciu topowych programów zajęły wszystkie miejsca.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski