SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry

W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, a najwięcej straciła Viva Polska.

Article

Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2016 roku wyniósł 0,83 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 15,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.

Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 5,26 proc. do 0,60 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej udział wyniósł 0,21 proc. (bez zmian).

Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w sierpniu br. uplasował się na poziomie 0,15 proc., po spadku o 25 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 8.).

Z kolei największy spadek, wynoszący 41,67 proc. do 0,07 proc., zanotowała Viva Polska, która w zestawieniu spadła z lokaty 5. na 7.

Stacja

Wszyscy 4+

Dynamika

sierpień 2015

sierpień 2016

SHR %

SHR %

%

Polo TV

0,98%

0,83%

-15,31%

Eska TV

0,57%

0,60%

5,26%

Disco Polo Music

0,21%

0,21%

0,00%

4FunTV

0,20%

0,15%

-25,00%

Power TV

0,05%

0,07%

40,00%

Stars.tv

0,07%

0,07%

0,00%

Viva Polska

0,12%

0,07%

-41,67%

4FUN FIT&DANCE

0,02%

0,06%

200,00%

Kino Polska Muzyka

0,09%

0,06%

-33,33%

Vox Music TV

0,04%

0,05%

25,00%

4FUN HITS

0,02%

0,04%

100,00%

TO!TV

0,05%

0,03%

-40,00%

VH1

0,03%

0,02%

-33,33%

Muzo.tv

0,01%

0,01%

0,00%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 9,40 proc., wyniósł 1,35 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,06 proc. udziału, do góry o 12,77 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,35 proc.; + 6,06 proc.).

Największym wzrostem (o 266,67 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się też mógł kanał 4Fun Fit & Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (50 proc.) stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,03 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

Dynamika

sierpień 2015

sierpień 2016

SHR %

SHR %

%

Polo TV

1,49%

1,35%

-9,40%

Eska TV

0,94%

1,06%

12,77%

Disco Polo Music

0,33%

0,35%

6,06%

4FunTV

0,38%

0,30%

-21,05%

Power TV

0,09%

0,16%

77,78%

Viva Polska

0,20%

0,14%

-30,00%

4FUN FIT&DANCE

0,03%

0,11%

266,67%

Kino Polska Muzyka

0,14%

0,11%

-21,43%

Stars.tv

0,12%

0,11%

-8,33%

Vox Music TV

0,08%

0,10%

25,00%

4FUN HITS

0,05%

0,07%

40,00%

TO!TV

0,06%

0,05%

-16,67%

VH1

0,06%

0,03%

-50,00%

Muzo.tv

0,03%

0,02%

-33,33%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
@bezczelny
Muzo TV do natychmiastowej likwidacji.
6 5
odpowiedź
User
Emil
Co to jest 4Fun Hits & Dance, o którym piszecie?
5 4
odpowiedź
User
dd
Kino Polska Muzyka zaczęło puszczać Disco Polo i dlatego traci. Czy na wszystkich kanałach muzycznych musi być ta wstrętna muzyka puszczana? Kiedyś Kino Polska Muzyka było bardzo ciekawym kanałem prezentującym polski dorobek muzyczny, dziś ten kanał coraz bardziej dołuje.
11 0
odpowiedź
User
Luc
4fun wprowadził jakość DOLBY a mimo wszystko traci. Czy to nie sygnał dla szefostwa by wprowadzic cos ciekawego do ramówki?
2 2
odpowiedź
User
lover
Fits & Dance, choć ja wolę wsiąść na indiane i pojeździć po lesie to fajniej się obrazki zmieniają niż przy gapieniu się w telewizor jeżdżąc na rowerze stacjonarnym :P
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing