„Polska dobrze zaprojektowana” - program o polskiej architekturze w Domo+

Stacja Domo+ emituje program „Polska dobrze zaprojektowana”, w którym promowana jest nowoczesna architektura w Polsce. Serię prowadzi Jakub Szczęsny.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
„Polska dobrze zaprojektowana” - program o polskiej architekturze w Domo+

W siedmioodcinkowej serii „Polska dobrze zaprojektowana” zaprezentowane zostaną widzom m.in. Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie, Teatr Szekspirowski w Gdańsku, Stacja Kultura w Rumii, Muzeum Historii Żydów Polskich w  Warszawie, siedziba Agory w Warszawie czy Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie.

W ramach akcji promocyjnej Domo+ zaprosiło do współpracy trzech zagranicznych blogerów: justtravelous.com (Niemcy), huffingtonpost.com/robin-rodig/ (USA) oraz aluxurytravelblog.com (Wielka Brytania), którzy wykorzystując swoje strony oraz kanały społecznościowe opiszą przykłady polskich budynków, które najbardziej przypadły im do gustu.

Prowadzącym cykl o polskiej architekturze prowadzi Jakub Szczęsny. Program „Polska dobrze zaprojektowana” można oglądać w Domo+ w każdą niedzielę o godz. 17.00.

Emisję programu wspiera kampania reklamowa, obejmującą outdoor, ekrany LCD w centrach handlowych, prasę i internet. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa domoplus.pl/polska. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, a za kreację Agencja 2012.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK