Polska Reprezentacja Olimpijska z nowym logotypem

Polska Reprezentacja Olimpijska ma nowe logo. To efekt zmian wprowadzanych przez Międzynarodowy Komitet Olimpijska. Autorem projektu jest studio brandingowe Signature.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polska Reprezentacja Olimpijska z nowym logotypem

Zmiana logo Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej zostało podyktowane kompleksowym rebrandingiem symboliki olimpijskiej dokonywanym przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski i wprowadzaniem zasad jej użycia dla wszystkich narodowych komitetów olimpijskich na świecie.

Nowe logo ma być nowoczesnym i syntetycznym zestawieniem symboliki państwowej w postaci flagi narodowej, znaku „Polska” oraz odświeżonego symbolu olimpijskiego, przedstawiającego splecione z sobą kolorowe koła - autorstwa francuskiego barona Pierre’a de Coubertin, inicjatora odrodzenia idei olimpijskiej.

Zmiana symboliki pociągnęła za sobą konieczność opracowania nowych zasad co-brandingu dotyczącego wszystkich sponsorów i partnerów, zarówno Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej jak i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Rebranding logotypu Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej zbiegł się z obchodami 100-lecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego, co dodatkowo podkreśla charakter zmian, które mają nastąpić w wizerunku całej organizacji.

Zdaniem Adama Krzesińskiego, sekretarza generalnego PKOl i dwukrotnego medalisty olimpijskiego w szermierce – nowe logo Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej powstające w 100-lecie istnienia PKOl ukazuje, że instytucja ta mimo już wieku istnienia wciąż się rozwija i zmierza zgodnie z olimpijskim duchem nowoczesności. Jego zdaniem PKOl jest otwarty na zmiany, szczególnie na takie, które przyczyniają się do polepszania jego wizerunku i rozpoznawalności wśród młodszego pokolenia.

Za kreację logotypu odpowiada studio brandingowe Signature prowadzone przez Artura Gosiewskiego - design directora z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie corporate & brand identity.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7