SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio odrabia straty

Spada słuchalność RMF, Radia Zet, Eski i Agory

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie wrzesień-listopad 2003 udział RMF wyniósł 23,56 i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,73%. Spadła również słuchalność Radia Zet z 19,18% do 18,99%.

Swoje wyniki poprawiają rozgłośnie publicznego radia. "Jedynka" zanotowała wzrost z 15,87% do 16,04% a "Trójka" z 5,22% do 5,41%.

Najnowsze dane pokazują również, że po okresie spadku rośnie pomału udział w rynku Radia Plus. Zniżkową tendencję utrzymuje sieć Ad.point, traci również Eska oraz Agora.

  VIII-X 2003 IX-XI 2003
Radio RMF FM 24,29% 23,56%
Radio ZET 19,18% 18,99%
Polskie Radio Program 1 15,87% 16,04%
Polskie Radio Program 3 5,22% 5,41%
ZPR   [25] 5,00% 4,98%
Agora [27] 4,47% 4,46%
Radio Maryja 2,42% 2,49%
Plus [21] 1,67% 1,71%
Ad point [9] 1,24% 1,20%
Radio WAWA 0,82% 0,79%
Polskie Radio Program 2 0,75% 0,61%
Multimedia [5] 0,55% 0,56%
RADIOSTACJA 0,55% 0,56%
Polskie Radio Bis 0,24% 0,22%


Dane przygotował: Dział Badań i Analiz Time sp. z o.o.,
Fale: 
    Wrzesień 2003 : Listopad 2003 (wielkość: 23 062)
    Sierpień 2003 : Październik 2003 (wielkość: 23 045)
Grupy celowe: 
    Wszyscy respondenci:

Wielkość (nie ważona): 30 017 672

(289 021 przypadków, 100,0% całej próby)

        Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w rynku (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio odrabia straty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl